• Restaurang
Rabattmeddelande! 12 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 12 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 146 US$/natt.

• Fri parkering
Rabattmeddelande! 25 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 25 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 131 US$/natt.

Rabattmeddelande! 13 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 13 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 188 US$/natt.

• Fri parkering
  • Frukost ingår

Mycket trevligt och snyggt hotell med vänlig och tillmötesgående personal. Snygg interiör och fräscht rum. Fina miljöer med bar och vinterträdgård. Bra beläget i Visby innerstad. Kul att de visade fotbolls-VM i vinterträdgården.

• Bodde här: juli 2018, reste som ett par
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack sandy462
Susanne D, Chef på Clarion Hotel Wisby, svarade på det här omdömetSvarade för 3 veckor sedan

Hej
Tack för fina ord, det värmer och kul att ni uppskattade fotbollsmatchen!

Välkomna åter!

Mvh

Omdömet skrevs 9 juli 2018

Bodde på hotellet i våras.Trevligt rymligt och rent rum. Mysig miljö och härligt pub. Lagom stor frukost ,inget överdåd .Nära till allt vi ville se. Personalen var trevlig och igenkännande ,vilket får mej att känna mej välkommen .Vill gärna bo där igen .

Bodde här: april 2018
Tack Margareta R
Susanne D, Chef på Clarion Hotel Wisby, svarade på det här omdömetSvarade för 5 veckor sedan

Hej Margareta
Vad kul att ni kände er välkomna och trivdes hos oss, det är precis så vi vill få våra gäster att känna.

Ni hjärtligt välkomna tillbaka till oss!

Omdömet skrevs 9 juli 2018

Jag har egentligen ingenting negativt att säga om Clarion Hotel Wisby. Rummet (ett superior dubbelrum) var otroligt fräscht och välskött - lammskinnet var en rolig gotländsk detalj. Frukosten var riklig och höll hög kvalité (även om personligen hade lite svårt att hinna med att fylla på allt). Mysig barområde, där kaffe / te fanns att hämta utan kostnad (vilket verkligen uppskattades). Wifi fungerade felfritt. Jag gillar verkligen att de har Rituals som produkter i badrummet. Jättebra läge mitt till allt i Visby! Här bor jag gärna igen!

• Bodde här: juni 2018, reste som ett par
Tack LindaGlobetrotter

Hej Linda
Åh, vad glada vi blir över dina fantastiska ord, vi är så stolta över vårt hotell och kul att höra att du vill komma tillbaka.
Du är såå välkommen!

Mvh

Omdömet skrevs 7 juli 2018 från mobil enhet

Sällskap åt trerätters middag. Märklig förrätt med pilgrimsmussla i creme med lite svart kaviar därefter confitterat anklår dom smakade bra. Dessert alltför gräddig pannacotta med marinerade jordgubbar. Trevlig men totalt oerfaren personal och stundtals lite kaos vid servering.

Bodde här: juli 2018, reste i arbetet
Tack katjasd
Susanne D, Chef på Clarion Hotel Wisby, svarade på det här omdömetSvarade 9 juli 2018

Hej Katja

Tack för din feedback, jag ser till att den kommer vidare till mina kollegor i köket.

Då vi har högsäsong under sommaren så har vi mycket ny personal i huset, men vi gör allt vi kan för att ge dem rätt förutsättningar för att kunna leverera bra service.
Vi är samtidigt väldigt stolta över att vara en språngbräda in i arbetslivet både för ungdomar och nyanlända men det finns såklart alltid utrymme för förbättring.

Ha en fin dag

Omdömet skrevs 5 juli 2018

Två nätter i en mycket trevlig svit med fin utsikt i kombination med fin service blev en härlig upplevelse. En allsidig och utmärkt frukost blev en bra start på dagen. Ett besök i baren innan det var dags för sängen rekommenderas.

• Bodde här: juli 2018, reste som ett par
Tack Jan R

Hej Jan
Tack för de fina orden, de värmer!
Hoppas vi får se er igen snart!