ZenHotels.com
1 537 kr
Sofia B

Fantastiskt hotell för alla som besöker Visby!

5,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 13 maj 2023från mobil enhet
Hotellets favoritomdöme
Var här i totalt 3 nätter. Vilken fantastisk personal som hela tiden försökte överträffa och möta våra behov och även ge förlag på utflykter som vi inte tänkt på. Så imponerad av all personal. De gjorde alla det lilla extra! Rekommenderar verkligen detta hotell till alla!
Datum för vistelsen: maj 2023
Resetyp: Reste som ett par
Ser du något problem med det här omdömet?
Carl von Schulman, OwnerHotell S:t Clemens, svarade på det här omdömet
Svarade 14 maj 2023
Tusen tack för din superfina recension Sofia! Det var så fint att ha er här och det värmer gott att höra att vi kunde hjälpa er att få ett fint första besök på ön, vi hoppas att ni fick mersmak och kommer tillbaka, ni är varmt välkomna!

Tripadvisor
2.2 km från Hotell S:t Clemens
Restaurang
Visa fler hotell i Visby
Omdömet skrevs 2 maj 2023

Hemtrevligt hotell med mycket trevlig personal som gjorde vårat första besök i Visby och på Gotland till en fantastisk helg. Vi fick mycket bra tips på restauranger och sevärdheter runt om på ön. Den mysiga innergården var perfekt för att njuta av vårsolen. Hotellets frukost var även den på topp. Kan varmt rekommendera!

Tack Awistrm
Carl von Schulman, Owner på Hotell S:t Clemens, svarade på det här omdömetSvarade 11 maj 2023

Stort tack för din fantastiskt fina recension från er vistelse här hos oss Anna! Det var så roligt att vi kunde hjälpa er att få en fantastisk helg under ert första besök här på ön och vi hoppas att ni fick mersmak och vill komma tillbaka till Gotland och till oss såklart, ni är alltid varmt välkomna!

Omdömet skrevs 19 april 2023

Mycket charmigt inredda rum av god standard, god frukost och inte minst ett mycket personligt och engagerat bemötande av personalen. Har man speciella önskemål går de oftast att lösa. Hotellets engagemang för en god miljö gör också att det känns rätt att bo just där när man är i Visby.

Tack hundblues

Tusen tack för din superfina recension Per! Så härligt att du uppskattar vårt engagemang för miljön och vår service, det värmer gott ska du veta. Sen älskar vi din rubrik- Visbys bästa hotell! Det betyder att vi ses igen, du är alltid varmt välkommen tillbaka Per.

Omdömet skrevs 10 april 2023

Personligt och unikt hotell med bästa läget i Visby. Uppskattar miljöhänsyn i alla led. Mysiga och personliga rum med jättesköna sängar. Trevlig och jättegod frukost.
Jag kan varm rekommendera detta hotell till alla som vill få en känsla för Visby och historiens vingslag.

Tack Ebba93
Carl von Schulman, Owner på Hotell S:t Clemens, svarade på det här omdömetSvarade 12 april 2023

Tack snälla du för ditt superfina betyg och fina ord från din vistelse här hos oss Ebba! Allt dom du uppskattade gör oss väldigt glada och vi ser fram emot att få välkomna dig som vår gäst igen, varmt välkommen tillbaka.

Våriga hälsningar från Agneta på Clemens

Omdömet skrevs 7 april 2023

Ett otroligt trevligt och charmigt familje hotell. Läget innanför murarna
och den historiska miljön gör det till en fin upplevelse. Väldigt trevlig personal som är hjälpsamma och serviceinriktad. Bra frukost och trevliga rum. Har legat här tidigare och återkommer gärna hit, kan rekommendera detta hotell som ett mycket bra alternativ i Visby.

Tack Tord J
Carl von Schulman, Owner på Hotell S:t Clemens, svarade på det här omdömetSvarade 9 april 2023

Tusen tack för din vackra ord från din vistelse här hos oss Tord! Att du kommer tillbaka gör oss så glada, det är det bästa betyget för oss och vi ser fram emot att få välkomna dig som vår gäst snart igen, du är alltid varmt välkommen tillbaka.

Omdömet skrevs 14 mars 2023

Wow!
Det var länge sedan vi bodde på ett sådant fantastiskt hotell.
Vad var dåligt? Absolut ingenting!
Vad var bra? Precis allt!
Vi har nog aldrig stött på personal som varit lika vänliga och hjälpsamma. Högsta poäng till Molly och alla andra, tveklöst.
Rummet var helt perfekt, med sköna sängar, golvvärme i badrummet.
Frukosten. Mycket, mycket god alla morgnarna. Tack!
Ruinen intill, mycket intressant och säkert ännu vackrare på sommaren.
Vi kommer definitivt bo här nästa gång vi besöker Gotland och Visby.
Stort tack till er alla som gjorde vår vistelse oförglömlig! Vi längtar redan tillbaka till er!
Hans & Riitta :-)

Rumstips: Kan rekommendera rum 34.
Datum för vistelsen: mars 2023
Tack Hans55
Carl von Schulman, Owner på Hotell S:t Clemens, svarade på det här omdömetSvarade 19 mars 2023

Jag säger också WOW, vilken underbar recension! Jag har läst din recension flera gånger och sitter med ett stort leende framför datorn, jag kommer skriva ut den och sätta upp i personalrummet så alla får ta del av dina fina ord, stort tack! Vi ser verkligen fram emot att få välkomna er som våra gäster igen, då kanske ni kan njuta av frukosten i trädgården vid ruinen. Ni är varmt välkomna tillbaka oavsett årstid.