4 personer tittar på det här hotellet
Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Priceline94 US$
Expedia.com94 US$
Travelocity94 US$
Vio.com94 US$
ZenHotels.com97 US$
Omdömet skrevs 13 december 2022

Supermysigt och persoligt hotell med en mysig atmosvär. God frukost och mycket trevlig och hjälpsam personal. Hit åker jag gärna igen och kommer att rekomendera alla mina vänner som ska till Gotalnd att bo här.

Datum för vistelsen: december 2022
Tack yleijs327807
Carl von Schulman, Owner på Hotell S:t Clemens, svarade på det här omdömetSvarade 14 december 2022

Stort tack för din underbart fina recension som värmer oerhört gott! Vi blir så glada att höra att ni uppskattade allt ifrån atmosfären och frukosten på hotellet till oss som jobbar här och att ni vill komma tillbaka samt rekommenderar era vänner att bo här blir vi såklart också väldigt glada över att få höra!
Jag önskar er en riktigt fin och skön jul och varmt välkomna tillbaka!
Vänliga julhälsningar från Agneta på S:t Clemens

Omdömet skrevs 12 december 2022

Underbart läge. Mysigt superfräscht rum. Medvetet miljöarbete och supergod frukost. Dessutom fenomenalt omtänksam och tillmötesgående personal. Jag bor ofta på hotellet och har aldrig blivit besviken.

Datum för vistelsen: december 2022
Tack Henryson2022

Tack för dina fina ord! Det värmer verkligen i vinterkylan att höra detta från dig som dessutom bott här så många gånger. Vi ser fram emot att möta dig många gånger fler! /Calle

Omdömet skrevs 29 november 2022

Ett trivsamt och familjärt hotell med fantastiskt personal. Man känner sig riktigt välkommen och omhändertagen. Fint boende och härligt med att omges av Visbys historik och därtill att få starta dagen med ett fantastiskt frukostbord.

Datum för vistelsen: november 2022
Tack claes181
Carl von Schulman, Owner på Hotell S:t Clemens, svarade på det här omdömetSvarade 3 december 2022

Tack snälla du för din superfina recension från din vistelse här hos oss Claes! Det är fantastiskt fint att höra att du kände dig omhändertagen av oss och att du uppskattade en bra start på dagen med vår frukostbuffé. Jag hoppas vi får tillfälle att välkomna dig som vår gäst igen, du är varmt välkommen tillbaka!
Vänliga hälsningar från Agneta på S:t Clemens

Omdömet skrevs 7 november 2022

Ett unikt hotell där även varje rum har sin unika prägel. Underbar personal och service i ett modernt och funktionellt hotell i historiska omgivningar inom kort gångavstånd till allt som Visby har att erbjuda.

Datum för vistelsen: november 2022
  • Restyp: Reste ensam
Tack PeterZ1063
Carl von Schulman, Owner på Hotell S:t Clemens, svarade på det här omdömetSvarade 20 november 2022

Tusen tack för ditt toppbetyg och fina recension Peter! Jag blir så glad att höra att du uppskattade läget på hotellet och vår unika prägel samt oss som jobbar här, det betyder mycket för oss så stort tack för de fina orden.
Jag hoppas vi ses igen, varmt välkommen tillbaka.
Vintriga hälsningar från ett snövitt Visby.
Agneta på S:t Clemens

Omdömet skrevs 2 november 2022

Trevlig vistelse i fin miljö som för tankarna till ett gemytligt pensionat snarare än ett stort, mer opersonligt standardhotell. Ett plus var möjligheten att besöka själva ruinen St. Clemens, samt frukostbuffén förstås! Vi hade gärna stannat längre än två övernattningar men återkommer gärna i framtiden.

Datum för vistelsen: oktober 2022
Tack mran302506

Stort tack för ditt superfina betyg och fina ord från din vistelse här hos oss! Så härligt att höra att ni tyckte två dygn var för lite och att ni gärna återkommer, det ser vi fram emot och ni är varmt välkomna tillbaka!
Hälsningar från ett Visby i vinterskrud!
Agneta på S:t Clemens