3 personer tittar på det här hotellet
Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Priceline94 US$
Expedia.com94 US$
Travelocity94 US$
Vio.com94 US$
ZenHotels.com97 US$
Omdömet skrevs 29 november 2022

Ett trivsamt och familjärt hotell med fantastiskt personal. Man känner sig riktigt välkommen och omhändertagen. Fint boende och härligt med att omges av Visbys historik och därtill att få starta dagen med ett fantastiskt frukostbord.

Datum för vistelsen: november 2022
Tack claes181
Carl von Schulman, Owner på Hotell S:t Clemens, svarade på det här omdömetSvarade 3 december 2022

Tack snälla du för din superfina recension från din vistelse här hos oss Claes! Det är fantastiskt fint att höra att du kände dig omhändertagen av oss och att du uppskattade en bra start på dagen med vår frukostbuffé. Jag hoppas vi får tillfälle att välkomna dig som vår gäst igen, du är varmt välkommen tillbaka!
Vänliga hälsningar från Agneta på S:t Clemens

Omdömet skrevs 7 november 2022

Ett unikt hotell där även varje rum har sin unika prägel. Underbar personal och service i ett modernt och funktionellt hotell i historiska omgivningar inom kort gångavstånd till allt som Visby har att erbjuda.

Datum för vistelsen: november 2022
  • Restyp: Reste ensam
Tack PeterZ1063
Carl von Schulman, Owner på Hotell S:t Clemens, svarade på det här omdömetSvarade 20 november 2022

Tusen tack för ditt toppbetyg och fina recension Peter! Jag blir så glad att höra att du uppskattade läget på hotellet och vår unika prägel samt oss som jobbar här, det betyder mycket för oss så stort tack för de fina orden.
Jag hoppas vi ses igen, varmt välkommen tillbaka.
Vintriga hälsningar från ett snövitt Visby.
Agneta på S:t Clemens

Omdömet skrevs 2 november 2022

Trevlig vistelse i fin miljö som för tankarna till ett gemytligt pensionat snarare än ett stort, mer opersonligt standardhotell. Ett plus var möjligheten att besöka själva ruinen St. Clemens, samt frukostbuffén förstås! Vi hade gärna stannat längre än två övernattningar men återkommer gärna i framtiden.

Datum för vistelsen: oktober 2022
Tack mran302506

Stort tack för ditt superfina betyg och fina ord från din vistelse här hos oss! Så härligt att höra att ni tyckte två dygn var för lite och att ni gärna återkommer, det ser vi fram emot och ni är varmt välkomna tillbaka!
Hälsningar från ett Visby i vinterskrud!
Agneta på S:t Clemens

Omdömet skrevs 8 oktober 2022

Supermysigt hotell med härlig personal som har ett fantastiskt läge vid Botaniska. Visby på hösten kan starkt rekommenderas. Hotellet ligger vid S:t Clemens klosterruin och historiens vingslag gör sig påminda. En härlig utgångspunkt för en promenad i Visbys vackra gränder och nära till pittoreska butiker och restauranger.

Datum för vistelsen: oktober 2022
Tack ronniesamuelsson
Carl von Schulman, Owner på Hotell S:t Clemens, svarade på det här omdömetSvarade 22 oktober 2022

Tusen tack för ert toppbetyg Ronnie och Karin! Visst är hösten en härligt tid att besöka Gotland på, naturen är vacker, mycket är öppet och det är lugnt och fridfullt. Ni beskriver er vistelse så fint och jag hoppas att ni kommer tillbaka igen, ni är varmt välkomna!
Vänliga hösthälsningar från Agneta på S:t Clemens

Omdömet skrevs 29 september 2022

Har bott en natt på hotellet och är väldigt nöjd med allt. Ligger väldigt centralt i Visby innanför murarna. Rummet var väldigt charmigt och trevligt. Personalen var trevliga, hjälpsamma och serviceinriktad. Här kommer jag att bo igen när jag kommer till Gotland.

Datum för vistelsen: september 2022
Tack tjonss462140
Carl von Schulman, Owner på Hotell S:t Clemens, svarade på det här omdömetSvarade 2 oktober 2022

Tusen tack för en superfin recension och toppbetyg från din övernattning här hos oss. Att du kommer tillbaka gör mig glad, du är varmt välkommen nästa gång du kommer till Gotland.

Vänliga hälsningar från Agneta på S:t Clemens