Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Tripadvisor91 US$
Expedia.com91 US$
Priceline91 US$
Travelocity91 US$
Orbitz.com91 US$
Omdömet skrevs 9 maj 2022

Mycket bra läge, fina lokaler och mycket bra och trevlig personal. Bra frukost och på grund av hotellets läge i centrala Visby kunde man enkelt promenera runt. Innergården är mycket fin och rummen trevliga.

Datum för vistelsen: maj 2022
Tack pelleholmberg
Carl von Schulman, Owner på Hotell S:t Clemens, svarade på det här omdömetSvarade 7 juni 2022

Tack så mycket för ditt superfina betyg och fina ord om hotellet och oss som jobbar här, det värmer gott ska du veta. Varmt välkommen tillbaka!

Omdömet skrevs 3 maj 2022 från mobil enhet

Absolut bästa hotellet när det gäller miljötänk. Fantastisk och tillmötesgående personal och ett toppenläge innanför murarna i Visby, nära till bra restauranger och affärer. Nära till färjan och även till flyget om man bill

Datum för vistelsen: maj 2022
Tack AnnicaS113

Tack snälla Annica för att du uppskattar vårt miljötänk som vi brinner så mycket för, det är extra roligt när du som gäst uppmärksammar det. Tack också för dina värmande ord om vår service och oss som jobbar här, det är helt underbart att höra! Jag hoppas att vi får tillfälle att välkomna dig som vår gäst igen, du är varmt välkommen tillbaka!

Omdömet skrevs 28 april 2022

Hotellet ligger invid St Clemens kyrkoruin, som även disponeras av hotellet. Vackra rum med all bekvämlighet. Mycket trevlig personal. Personligt bemötande. Konsekvent miljötänk, som inte inkräktar på bekvämligheten. Hotellet ligger ovanför DBV Botaniska trädgård. Centralt innanför murarna, ändå bortanför stöket. Rekommenderas starkt!

• Restyp: Reste ensam
Tack Sven-Gustav-C

Tusen tack för din fina recension Sven-Gustav! Det är så fint att höra att du uppskattade allt från våra rum, vårt miljöarbete, till läget på hotellet och oss som jobbar här, det gör oss glada ska du veta och vi hoppas du kommer tillbaka till oss igen, du är varmt välkommen!

Omdömet skrevs 27 april 2022

Hotell Clemens är en favorit ha bott här ett flertal gånger, är ett naturlig val för mig. Mysigt inte alltför stort och ett familjärt och professionellt bemötande. Hotell Clemens har en atmosfär av komma-hem-känsla.

Tack christinaa5908
Carl von Schulman, Owner på Hotell S:t Clemens, svarade på det här omdömetSvarade 15 maj 2022

Stort tack för din fina recension Christina, det är fantastiskt att höra att du känner dig hemma här och alltid väljer oss när du kommer till Visby, du är alltid varmt välkommen hem!

Omdömet skrevs 26 april 2022

Hotellet ligger stadigt förankrat vid St Clemens kyrkoruin som kan dateras till 1100-talet eller tidigare. Det ger en känsla av att resa tillbaka i tiden att bo på ett hotell som ligger i hjärtat av Gotlands historia. Domkyrkan, Stiftskansliet ligger intill och DBW:s Botaniska trädgård alldeles nära. Att bo utanför staden på hotell ger en helt annan helhetsupplevelse. Vänligt och kunnigt bemötande av personal . Rekommenderas!

Tack MattiasNystrand

Stort tack för att du delar med dig av din upplevelse från din vistelse även här Mattias, det uppskattar vi mycket. Din beskrivning av hotellet är talande och fin och vi blir både glada och stolta över att dina ord om oss som jobbar här, tack!
Varmt välkommen tillbaka!