Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Omdömet skrevs för 1 vecka sedan från mobil enhet

Stannade bara förbi för en fika och blev överraskad över hur mysigt det är här. Trädgården i innergården är toppen och angränsar till en ruin också. Blev bemötta av en jättetrevlig kvinna som gjorde att vi kände oss varmt välkomna. Kommer definitivt besöka igen och även testa bo på hotellet nästa gång man besöker Visby:)

Tack elin_9301
Carl von Schulman, Owner på Hotell S:t Clemens, svarade på det här omdömetSvarade för 1 vecka sedan

Tack Elin för din fina ord! Vad roligt att ni hittade oss av en slump under er promenad i stan och ännu roligare att ni fick ett sådant fint första intryck. Vi hoppas att vi så småningom får chansen att ta hand om dig även som gäst på hotellet. Du är varmt välkommen så fort tillfälle ges!

När pandemin nu avtar, så är det härligt att än en gång kunna resa till Visby och besöka Hotell S:t Clemens för en solig sommarhelg. De märkliga tider vi lever i har inte dämpat det glada och välkomnande bemötande man alltid får på Clemens. Det är det mysigaste hotellet i Visby, och med sina två innergårdar så är det inga problem att sitta utomhus och äta frukost utan trängsel. Många av rummen har också egen ingång direkt från innergårdarna. Läget är oslagbart, innanför ringmuren, lugnt, men ändå med ett kort avstånd till alla uteserveringar i Visby innerstad.

Tack PatrikSW

Ett fantastiskt trevligt hotell, trevlig personal, fint rum och ett centralt läge. Härlig trädgård att äta den goda frukosten i. Hit kommer vi att återvända, Gotland har visat sig i sin vackraste skrud

Tack C3314HWkristinas

Så långt ifrån Scandic eller Choice hotell man kan komma. Familjärt och personligt med en tydlig miljöprofil, dessutom med en egen kyrkoruin och egenproducerad honung! Se och lär Petter Stordalen!

Tack carl549

Att bo på S:t Clemens är en helt fantastisk upplevelse. Personalen är underbar och man känner sig oerhört välkomnad och väl omhändertagen från början till slut. Läget är perfekt i vackra och rofyllda omgivningar. Hit vill man verkligen tillbaka!

Tack 18klasa