Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla

Ett fantastiskt trevligt hotell, trevlig personal, fint rum och ett centralt läge. Härlig trädgård att äta den goda frukosten i. Hit kommer vi att återvända, Gotland har visat sig i sin vackraste skrud

Tack C3314HWkristinas

Så långt ifrån Scandic eller Choice hotell man kan komma. Familjärt och personligt med en tydlig miljöprofil, dessutom med en egen kyrkoruin och egenproducerad honung! Se och lär Petter Stordalen!

Tack carl549

Att bo på S:t Clemens är en helt fantastisk upplevelse. Personalen är underbar och man känner sig oerhört välkomnad och väl omhändertagen från början till slut. Läget är perfekt i vackra och rofyllda omgivningar. Hit vill man verkligen tillbaka!

Tack 18klasa

Mycket mysigt hotell. Ligger superbra. Rummen är utspridda i flera olika gamla hus. Rummen är lite små men fina och har det som behövs. Många platser utspridda där man kunde ta med sin frukostbricka. Frukosten hade vad man behövde. Inga varma rätter men saknade inte det.
Det enda vi reagerade på var att det bara fanns en behållare med kombinerad schampoo/tvål. Inget balsam och ingen hudlotion.
Vi var dock väldigt nöjda och kommer mer än gärna tillbaka.

Datum för vistelsen: juni 2021
Tack Titteh

Supercharmigt hotell med bästa läget. Sitter ihop med muren samt alldeles intill Botaniska trädgården och havet. Vi har haft fyra mysiga dagar här. Frukosten är en dröm, allt du kan önska dig och lite till på en vackert uppdukad buffé. Hotellet har två mysiga innergårdar där man gärna spenderar mycket tid. R

Lyhört, vi hade rum mot gatan och stora bilar som kör mot kullersten hörs mycket. Överförfriskade människor som promenerar förbi nattetid hörs också väl. Extra väl hörde vi alla ljud då vi omöjligt kunde ha fönstren stängda. Då blev det bastuvarmt direkt.

Datum för vistelsen: juni 2021
Tack tinajessica