Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
StayForLong

Att bo på S:t Clemens är en helt fantastisk upplevelse. Personalen är underbar och man känner sig oerhört välkomnad och väl omhändertagen från början till slut. Läget är perfekt i vackra och rofyllda omgivningar. Hit vill man verkligen tillbaka!

Datum för vistelsen: juli 2021
Tack 18klasa

Mycket mysigt hotell. Ligger superbra. Rummen är utspridda i flera olika gamla hus. Rummen är lite små men fina och har det som behövs. Många platser utspridda där man kunde ta med sin frukostbricka. Frukosten hade vad man behövde. Inga varma rätter men saknade inte det.
Det enda vi reagerade på var att det bara fanns en behållare med kombinerad schampoo/tvål. Inget balsam och ingen hudlotion.
Vi var dock väldigt nöjda och kommer mer än gärna tillbaka.

Tack Titteh

Supercharmigt hotell med bästa läget. Sitter ihop med muren samt alldeles intill Botaniska trädgården och havet. Vi har haft fyra mysiga dagar här. Frukosten är en dröm, allt du kan önska dig och lite till på en vackert uppdukad buffé. Hotellet har två mysiga innergårdar där man gärna spenderar mycket tid. R

Lyhört, vi hade rum mot gatan och stora bilar som kör mot kullersten hörs mycket. Överförfriskade människor som promenerar förbi nattetid hörs också väl. Extra väl hörde vi alla ljud då vi omöjligt kunde ha fönstren stängda. Då blev det bastuvarmt direkt.

Tack tinajessica
Omdömet skrevs 21 juni 2021

Mysigt boende centralt i Visby. Nära till allt , men samtidigt lugnt. Trevlig, serviceinriktad personal . Hotellet har ett hållbarhets/miljötänk som är helt rätt i dessa tider. Vi rekommenderar gärna detta boende till de vi känner och kommer säkert också tillbaka själva!

Rumstips: Kan vara lite varmt inne på gården i markplan
Tack semestersverige
Omdömet skrevs 14 juni 2021

Vi firade min frus högtidsdag i Visby och hade glädjen att bo på St Clemens hotell. Den fantastiska personalen, den mysiga miljön, den fina sviten, den familjära stämningen och alla små detaljer (missa inte saffransskorporna i burken i receptionen !) gjorde denna vistelse till en av de bästa hotellupplevelser vi haft!

Datum för vistelsen: maj 2021
Tack famfalck
Carl von Schulman, Ägare på Hotell S:t Clemens, svarade på det här omdömetSvarade 23 juni 2021

Wow, en av de bästa hotellupplevelserna ni har haft, det var verkligen roligt att höra, då har vi lyckats med det som vi älskar, att få våra gäster att trivas här hos oss så tack för de orden och ert fina betyg. Jag hoppas att vi får tillfälle att välkomna er som våra gäster igen, ni är varmt välkomna tillbaka!
Jag önskar er en fin sommar och en glad midsommar!
Vänliga hälsningar från Agneta på S:t Clemens