2 personer tittar på det här hotellet
Kostnadsfri avbokning till den 21-06-25
Boka nu, betala på plats
Kostnadsfri avbokning till den 21-06-26
Kostnadsfri avbokning till den 21-06-26
Orbitz.com350 US$
Priceline352 US$
CheapTickets350 US$

Trevligt bemötande och vänlig atmosfär i fantastisk miljö i Visby innerstad. Bra frukost i vackra rum med fin utsikt. Bra läge, nära till det mesta, Botaniska trädgården, restauranger och diverse sevärdheter i Världsarvet.

Tack Staffan S
Carl von Schulman, Owner på Hotell S:t Clemens, svarade på det här omdömetSvarade för 3 veckor sedan

Tusen tack för dina fina ord och toppbetyg från din vistelse här hos oss Staffan och varmt välkommen tillbaka till oss!
Vänliga hälsningar från Agneta på S.t Clemens

Så underbart hotell med en personal som verkligen ger det lilla extra hela tiden
Hotellet har en fantastisk innergård där både vi och vår fyrbenta Alizza stortrivdes. Nära till allt och supergod frukost. Rekommenderas varmt!
Med vänlig hälsning, fam Grenegård

Datum för vistelsen: april 2021
Tack asagrenegard

Tusen tack för din fantastiska recension och dina fina ord om oss som jobbar här, det gör oss väldigt glada! Underbart att ni och Alizza trivdes hos oss och vi hoppas att vi får tillfälle att välkomna er som våra gäster igen, ni är varmt välkomna tillbaka! Vänliga hälsningar från Agneta på S:t Clemens

Det här hotellet ger en personlig service och gör att man alltid trivs. Fräscht och med en supergod frukost. Underbar innergård och fantastiskt läge. Här trivs vi och blir aldrig besvikna. Ett hotell att återkomma till.

Tack Ove L

Tack så mycket för dina fina ord och toppbetyg Ove! Det är så fint att höra att ni alltid trivs här hos oss och att ni kommer tillbaka, ni är alltid välkomna!
Vänliga hälsningar från Agneta på S:t Clemens

Oerhört trevlig personal! Snällare är svårt att hitta. Otroligt hjälpsamma och tillmötesgående gällande att vi reste med en bebis. Rummet var supermysigt. Läget var perfekt, helt rätt sida av Visby. Trevligt att dom bjuder på te och kaffe hela dagarna. Mysiga innergårdar. Frukosten var god och fräsch med bra glutenfria alternativ. Ett hemtrevligt hotell med stort hjärta.

Tack IdaCassandra

Tusen tack för din fina recension från er vistelse här hos oss Ida, det var fantastiskt mysigt att få träffa er och er nya familjemedlem som var så söt så hjärtat smälte! Fint att ni uppskattade läget på hotellet, frukosten, vår service och oss som jobbar här, det blir vi så glada över att höra. Vi hoppas att ni kommer tillbaka till oss igen, ni är varmt välkomna tillbaka!
Vänliga hälsningar från Agneta på S:t Clemens

Omdömet skrevs 10 maj 2021

ett helt ok hotell förvisso, men märk att ni inte kan omboka utan att förlora pengarna, hotellet behåller pengarna och hyr ut rummen igen. Så var verkligen säkra på datum när ni bokar rum här. Tycker nog inte det är ok för ett hotell av denna typen, det måste gå att omboka datum vid ändrade resplaner.

Tack Gullholmen1
Carl von Schulman, Owner på Hotell S:t Clemens, svarade på det här omdömetSvarade 12 maj 2021

Tack för att du tagit dig tid att skriva en recension om oss. Jag förstår att du är upprörd över att du inte kunnat omboka din bokning och beklagar den uppkomna situationen även om jag inte kan veta alla detaljerna utifrån vad du skriver.

Vi har precis som majoriteten av alla hotell i Visby och Sverige olika avbokningsalternativ för olika priser. Vi har alltid ett avbokningsbart pris tillgängligt och ibland som ett komplement ett lite billigare icke avbokningsbart dito. Med andra ord går det alltid att välja att boka till avbokningsbart pris. Om du gjort en bokning till ett icke avbokningsbart pris trots att du önskat boka avbokningsbart men inte sett detta pris finns det såklart anledning för oss att titta vidare på hur vi kan göra detta tydligare, i synnerhet på vår egen hemsida. Har du bokat via andra bokningskanaler rår vi inte över layout och ibland inte heller helt över avbokningsreglerna. Ringer eller mailar du oss erbjuder vi alltid avbokningsbara priser i första hand så det kan vara ett tips till nästa gång.

Med vänlig hälsning
Calle på Clemens