Omdömet skrevs 14 oktober 2020

Trevligt bemötande av personal som var hjälpsamma i alla lägen. Hotellet ligger bra innanför muren och rummen är fördelade i flera byggnader, vilket bidrar till en mysig och familjär känsla. Kan varmt rekommendera detta hotell och kan bara föreställa mig hur gott det är med en frukost på innegården en varmare årstid än höst.

Datum för vistelsen: oktober 2020
Tack lfo672686
Carl von Schulman, Ägare på Hotell S:t Clemens, svarade på det här omdömetSvarade 17 oktober 2020

Tusen tack för din fina recension från din vistelse här hos oss! Underbart att höra att du upplevde hotellets familjära känsla som vi gärna vill förmedla och tack för att du rekommenderar andra att komma och bo hos oss, det värdesätter vi mycket. Du är varmt välkommen tillbaka och njuta av frukosten i trädgården nästa gång du kommer, jag lovar att det är riktigt härligt!

Omdömet skrevs 20 september 2020 från mobil enhet

Med egen kyrkoruin, två innergårdar och flera charmiga hus ligger härliga S:t Clemens centralt mellan Norderport och Botan. Hotellet har både bra miljötänk och värnar om att behålla den äldre stadsbilden i Visby.
Otroligt trevlig och hjälpsam personal.
Hit kommer vi gärna tillbaka.

Tack karinb744
Carl von Schulman, Ägare på Hotell S:t Clemens, svarade på det här omdömetSvarade 10 oktober 2020

Tusen tack för dina fantastiska ord från din vistelse här hos oss på S:t Clemens Karin! Roligt att du uppmärksammade vårt miljötänk som vi brinner för och underbart att höra att du uppskattade vår service och oss som jobbar här. Vi ser fram emot att välkomna dig som vår gäst igen, varmt välkommen tillbaka!

Omdömet skrevs 14 september 2020

Mysigt hotell med bra läge. Vi var två vuxna och två ungdomar i ett fyrabäddsrum. Vi hade gott om plats och alla trivdes. Frukosten var smakrik, men matsalen aningen liten när vädret inte tillåter att man sitter utomhus. Personalen var fantastisk hjälpsam och trevlig från bokning till utcheckning. På lördagseftermiddagen stod det fika framdukat i frukostmatsalen. Det tyckte vi var väldigt gott och trevligt! Det tog bara knappt 10 min med taxi från färjeterminalen (kostnad ca 150 sek) och det tog ca 25 min att promenera dit med resväska. Vi har inget övrigt att önska och vi kommer absolut att välja det här hotellet även nästa gång vi åker till Gotland.

1  Tack 151therese

Tusen tack Therese, det var verkligen härligt att läsa din fina recension från er vistelse här hos oss! Det bästa betyget vi kan få är när våra gäster vill komma tillbaka och vi ser fram emot att få välkomna er som våra gäster igen, varmt välkomna!

Omdömet skrevs 13 september 2020 från mobil enhet

Hotellet är litet och mysigt med flera byggnader runt en fin innergård. Trevlig och hjälpsam personal med ett fint bemötande. Frukosten serverades kl sju vilket är ett plus för oss. Riklig och god. Varmt saknades med det hade vi fått information om.

Tack mariapK180ER
Carl von Schulman, Ägare på Hotell S:t Clemens, svarade på det här omdömetSvarade 9 oktober 2020

Tack snälla Maria för din fina recension! Jag blir så glad när du skriver att du uppskattar vår service, vår fina frukostbuffé och hotellets läge och atmosfär. Du är varmt välkommen tillbaka!

Omdömet skrevs 6 september 2020

Trots de svåra tiderna under coronapandemin så får man fortfarande lika bra service på Hotell S:t Clemens. Bemötandet är lika trevligt och vänligt som vanligt, och även o receptionen har kortare öppettider går det alltid att få tag i någon. Jag var så glad att restriktionerna lättade i juni så jag kunde genomföra mitt årliga sommarbesök. Eftersom hotellet består av flera byggnader, och många rum har egen ingång direkt från gården så behöver man aldrig oroa sig för att behöva trängas med andra gäster. Frukostmatsalen är stor och rymlig, och om vädret tillåter så går det bra att äta frukost ute i trädgården, med säkra avstånd.

Datum för vistelsen: juni 2020
Tack PatrikSW

Tusen tack för din fantastiskt fina recension och ditt toppbetyg från din vistelse här hos oss Patrik! Vi är också väldigt glada över att vi kunde få ta emot våra underbara och efterlängtade gäster efter månader i ovisshet och det värmer verkligen att höra att du upplevde vår service lika bra som tidigare, vi försöker verkligen ge våra gäster det bästa och då är det extra roligt att höra när vi lyckas med det. Precis så som du beskriver så har vi en fördel i att många av våra rum har egen ingång direkt från trädgården och att man kan ta med sig frukosten och sitta ute och äta i någon av våra trädgårdar eller i ruinen. Jag hoppas att du återkommer även nästa år, du är alltid varmt välkommen!