Trots de svåra tiderna under coronapandemin så får man fortfarande lika bra service på Hotell S:t Clemens. Bemötandet är lika trevligt och vänligt som vanligt, och även o receptionen har kortare öppettider går det alltid att få tag i någon. Jag var så glad att restriktionerna lättade i juni så jag kunde genomföra mitt årliga sommarbesök. Eftersom hotellet består av flera byggnader, och många rum har egen ingång direkt från gården så behöver man aldrig oroa sig för att behöva trängas med andra gäster. Frukostmatsalen är stor och rymlig, och om vädret tillåter så går det bra att äta frukost ute i trädgården, med säkra avstånd.

Datum för vistelsen: juni 2020
Tack PatrikSW

Ett litet, otroligt mysigt hotell. Två härliga innergårdar där vi åt frukost i det fina vädret. Brödet på frukosten, speciellt det med frukter i, var det bästa vi ätit!
Vi bodde i sviten, gott om utrymme och jättefint. Havsutsikt över takåsarna och med egen bastu. Lyx.
Familjärt och fantastiskt trevlig personal.
Vi kommer helt klart återvända.

Tack patrickpJ2092MI

Hotell S:t Clemens är en riktig pärla! Vackert beläget vid Botaniska trädgården med alla häftiga ruiner runt hörnet. Hela stället är smakfullt renoverat, inte minst innergården med sina många mysiga sittplatser. Personalen är alltid vänlig och hjälpsam, frukosten jättefin. Rekommenderas verkligen!

Tack JensandMalin
Omdömet skrevs 15 augusti 2020

Smidig incheckning, otroligt trevlig och serviceminded personal.

Hotellet ligger jämte St Clemens ruinen, otroligt häftigt läge!

Rummen var stora, rena och fina.
Vi var 2 vuxna och 2 barn utan problem i vårt rum.

Tack Mackan84
Omdömet skrevs 31 juli 2020 från mobil enhet

Mysigt hotell med fin innergård och en gammal ruin.
Trevligt bemötande från första stund.Mycket välstädade rum.
När vi hade bokat en tidig båt så fick vi med oss ett mycket uppskattat frukostpaket.
Kan verkligen rekommendera detta mysiga hotell.

Datum för vistelsen: juli 2020
Tack Smilla7
Carl von Schulman, Ägare på Hotell S:t Clemens, svarade på det här omdömetSvarade 7 augusti 2020

Tack för ditt fantastiska betyg och din fina beskrivning från din upplevelse här hos oss! Så fint att du uppskattade hotellet och vår omgivning samt våra duktiga och flitiga städerskor som håller rent och fräscht. Vi är verkligen glada att du rekommenderar andra att komma och bo hos oss, tusen tack och varmt välkommen tillbaka!

Vänliga hälsningar från Agneta på S:t Clemens