Hotell S:t Clemens är en riktig pärla! Vackert beläget vid Botaniska trädgården med alla häftiga ruiner runt hörnet. Hela stället är smakfullt renoverat, inte minst innergården med sina många mysiga sittplatser. Personalen är alltid vänlig och hjälpsam, frukosten jättefin. Rekommenderas verkligen!

Datum för vistelsen: augusti 2020
Tack JensandMalin
Omdömet skrevs 15 augusti 2020

Smidig incheckning, otroligt trevlig och serviceminded personal.

Hotellet ligger jämte St Clemens ruinen, otroligt häftigt läge!

Rummen var stora, rena och fina.
Vi var 2 vuxna och 2 barn utan problem i vårt rum.

Datum för vistelsen: augusti 2020
Tack Mackan84
Omdömet skrevs 31 juli 2020 från mobil enhet

Mysigt hotell med fin innergård och en gammal ruin.
Trevligt bemötande från första stund.Mycket välstädade rum.
När vi hade bokat en tidig båt så fick vi med oss ett mycket uppskattat frukostpaket.
Kan verkligen rekommendera detta mysiga hotell.

Tack Smilla7
Carl von Schulman, Ägare på Hotell S:t Clemens, svarade på det här omdömetSvarade 7 augusti 2020

Tack för ditt fantastiska betyg och din fina beskrivning från din upplevelse här hos oss! Så fint att du uppskattade hotellet och vår omgivning samt våra duktiga och flitiga städerskor som håller rent och fräscht. Vi är verkligen glada att du rekommenderar andra att komma och bo hos oss, tusen tack och varmt välkommen tillbaka!

Omdömet skrevs 28 juli 2020 från mobil enhet

Så fint hotel! Bra service, trevliga rum och en fantastisk frukost som kan avnjutas på den vackra innergården, Bra sängar, tyst läge, rent och fräscht. Vi kommer med glädje att besöka detta hotel igen.

Tack Kbdal
Carl von Schulman, Ägare på Hotell S:t Clemens, svarade på det här omdömetSvarade 11 augusti 2020

Tusen tack för ditt toppenbetyg och underbara ord från din vistelse här hos oss, vi ser också med glädje fram emot att få välkomna dig som vår gäst igen. Välkommen tillbaka!

Omdömet skrevs 19 juli 2020 från mobil enhet

Otroligt trevligt hotell med engagerad personal. God frukost och fin omgivning. Rum i olika storlekar med mysig känsla. Rekommenderar en vistelse på s:t clemens för alla som besöker Visby på sommarsemester.

Tack emmaR4754NT

Tusen tack Emma, helt underbart att höra att du trivdes så bra här hos oss med frukost, omgivning, rummen och oss som jobbar här. Det bästa betyget vi kan få är att du rekommenderar andra att komma och bo här!

Jag önskar dig en fin fortsättning på sommaren och varmt välkommen tillbaka!