Så fint hotel! Bra service, trevliga rum och en fantastisk frukost som kan avnjutas på den vackra innergården, Bra sängar, tyst läge, rent och fräscht. Vi kommer med glädje att besöka detta hotel igen.

Datum för vistelsen: juli 2020
Tack Kbdal
Carl von Schulman, Ägare på Hotell S:t Clemens, svarade på det här omdömetSvarade i går

Tusen tack för ditt toppenbetyg och underbara ord från din vistelse här hos oss, vi ser också med glädje fram emot att få välkomna dig som vår gäst igen. Välkommen tillbaka!

Vänliga hälsningar från Agneta på S:t Clemens

Otroligt trevligt hotell med engagerad personal. God frukost och fin omgivning. Rum i olika storlekar med mysig känsla. Rekommenderar en vistelse på s:t clemens för alla som besöker Visby på sommarsemester.

Datum för vistelsen: juli 2020
Tack emmaR4754NT
Carl von Schulman, Ägare på Hotell S:t Clemens, svarade på det här omdömetSvarade för 5 dagar sedan

Tusen tack Emma, helt underbart att höra att du trivdes så bra här hos oss med frukost, omgivning, rummen och oss som jobbar här. Det bästa betyget vi kan få är att du rekommenderar andra att komma och bo här!

Jag önskar dig en fin fortsättning på sommaren och varmt välkommen tillbaka!
Vänliga hälsningar från Agneta på S:t Clemens

Fantastiskt trevligt, snyggt och serviceinriktat hotell med den mest hjärtliga atmosfär. Många vistelser har det blivit under åren - såväl med tjejgänget, som egen romantisk weekend, i första vårsolen eller vid advent.
Nu toppade vi allt med familjen samlad för vårt midsommarbröllop i den tusenåriga ruinen. Medeltiden möter nutiden, magiskt...
Nu kommer vi alltid komma tillbaka för att fira våra bröllopsdagar också!
Mr & Mrs

Datum för vistelsen: juni 2020
Tack Gardengun
Omdömet skrevs 29 juni 2020

Mycket trevligt hotell i unik historisk miljö. Prisvärt och familjärt. Personalen är fantastisk och har hjärtat på rätta stället.Nära till allt, granne med botaniskaträdgården och den fina promenaden vid havet.

Datum för vistelsen: juni 2020
Tack Eramize2000

Tack så mycket för din härliga recension och ditt fina betyg! Visst ligger hotellet fint ovanför Botaniska trädgården och med S:t Clemens ruin i trädgården. Gissa om jag blir glad av att läsa det du skriver om oss som jobbar här!!! Helt fantastiskt att höra och det ska jag förmedla till mina kära kollegor också.
Jag önskar dig en fin fortsättning på sommaren och varmt välkommen tillbaka!

Omdömet skrevs 16 mars 2020

Bo på Visbys charmigaste hotell mitt i stan. Gångavstånd till allt man behöver, och mycket trevlig miljö. Jag antar att inget rum är likt något annat, men det är bara positivt. Vårt var både mysigt och jättefräscht renoverat.

Datum för vistelsen: mars 2020
Tack bjorntingstrom
Carl von Schulman, Owner på Hotell S:t Clemens, svarade på det här omdömetSvarade 26 maj 2020

Varmt tack Björn för din vänliga recension! Alla rum är precis som du anar olika. Du får komma tillbaka och testa flera! Till dess önskar vi dig och en fin sommar!