Fantastiskt trevligt, snyggt och serviceinriktat hotell med den mest hjärtliga atmosfär. Många vistelser har det blivit under åren - såväl med tjejgänget, som egen romantisk weekend, i första vårsolen eller vid advent.
Nu toppade vi allt med familjen samlad för vårt midsommarbröllop i den tusenåriga ruinen. Medeltiden möter nutiden, magiskt...
Nu kommer vi alltid komma tillbaka för att fira våra bröllopsdagar också!
Mr & Mrs

Datum för vistelsen: juni 2020
Tack Gardengun
Omdömet skrevs 29 juni 2020

Mycket trevligt hotell i unik historisk miljö. Prisvärt och familjärt. Personalen är fantastisk och har hjärtat på rätta stället.Nära till allt, granne med botaniskaträdgården och den fina promenaden vid havet.

Datum för vistelsen: juni 2020
Tack Eramize2000
Carl von Schulman, Ägare på Hotell S:t Clemens, svarade på det här omdömetSvarade för 5 dagar sedan

Tack så mycket för din härliga recension och ditt fina betyg! Visst ligger hotellet fint ovanför Botaniska trädgården och med S:t Clemens ruin i trädgården. Gissa om jag blir glad av att läsa det du skriver om oss som jobbar här!!! Helt fantastiskt att höra och det ska jag förmedla till mina kära kollegor också.
Jag önskar dig en fin fortsättning på sommaren och varmt välkommen tillbaka!

Vänliga hälsningar från Agneta på S:t Clemens

Omdömet skrevs 16 mars 2020

Bo på Visbys charmigaste hotell mitt i stan. Gångavstånd till allt man behöver, och mycket trevlig miljö. Jag antar att inget rum är likt något annat, men det är bara positivt. Vårt var både mysigt och jättefräscht renoverat.

Datum för vistelsen: mars 2020
Tack bjorntingstrom
Carl von Schulman, Owner på Hotell S:t Clemens, svarade på det här omdömetSvarade 26 maj 2020

Varmt tack Björn för din vänliga recension! Alla rum är precis som du anar olika. Du får komma tillbaka och testa flera! Till dess önskar vi dig och en fin sommar!

Omdömet skrevs 9 mars 2020

Absolut en av de charmigaste hotellen vi bott på, där rummen är så fint personligt inredda, superfin frukost och har hela tänket om hållbart miljöarbete. vet också att de är mycket måna om sina gäster och att vistelsen ska bli bra.

Datum för vistelsen: mars 2020
Tack pernillagrip2020

Tack Pernilla för din fina recension! Det värmer verkligen att läsa att du uppskattar vårt arbete med att måna både om gäster och om miljön. Stort tack!

Omdömet skrevs 16 februari 2020

Ett mycket mysigt hotell mitt i hjärtat av Visby. Fina rum och trevlig frukost. Kan rekommenderas. Bokning gick enkelt, incheckning gick enkelt och utcheckning gick enkelt. Här kommer vi vo även nästa gång.

Datum för vistelsen: februari 2020
Tack Escape766331
Carl von Schulman, Ägare på Hotell S:t Clemens, svarade på det här omdömetSvarade 29 februari 2020

Tusen tack för ditt fina betyg Jonas! Härligt att du uppskattade hotellet och vår service och att ni kommer tillbaka till oss igen, ni är varmt välkomna!

Med vänliga hälsningar från
Agneta på S:t Clemens