Betalningar som görs av partner påverkar ordningsföljden för de priser som visas och, för utvalda eller sponsrade sorteringsordningar, betalningar från partner kan även påverka ordningsföljden för de boenden som anges.
Omdömet skrevs 16 mars 2020

Bo på Visbys charmigaste hotell mitt i stan. Gångavstånd till allt man behöver, och mycket trevlig miljö. Jag antar att inget rum är likt något annat, men det är bara positivt. Vårt var både mysigt och jättefräscht renoverat.

Datum för vistelsen: mars 2020
Tack bjorntingstrom
Carl von Schulman, Owner på Hotell S:t Clemens, svarade på det här omdömetSvarade 26 maj 2020

Varmt tack Björn för din vänliga recension! Alla rum är precis som du anar olika. Du får komma tillbaka och testa flera! Till dess önskar vi dig och en fin sommar!

Omdömet skrevs 9 mars 2020

Absolut en av de charmigaste hotellen vi bott på, där rummen är så fint personligt inredda, superfin frukost och har hela tänket om hållbart miljöarbete. vet också att de är mycket måna om sina gäster och att vistelsen ska bli bra.

Datum för vistelsen: mars 2020
Tack pernillagrip2020

Tack Pernilla för din fina recension! Det värmer verkligen att läsa att du uppskattar vårt arbete med att måna både om gäster och om miljön. Stort tack!

Omdömet skrevs 16 februari 2020

Ett mycket mysigt hotell mitt i hjärtat av Visby. Fina rum och trevlig frukost. Kan rekommenderas. Bokning gick enkelt, incheckning gick enkelt och utcheckning gick enkelt. Här kommer vi vo även nästa gång.

Datum för vistelsen: februari 2020
Tack Escape766331
Carl von Schulman, Ägare på Hotell S:t Clemens, svarade på det här omdömetSvarade 29 februari 2020

Tusen tack för ditt fina betyg Jonas! Härligt att du uppskattade hotellet och vår service och att ni kommer tillbaka till oss igen, ni är varmt välkomna!

Med vänliga hälsningar från
Agneta på S:t Clemens

Omdömet skrevs 11 februari 2020 från mobil enhet

Varför besöker vi samma hotell i Visby gång efter gång? Vi har också tidigare bott på tre andra hotell men efter att vi bott på Clemens så har vi under flera år återkommit till dem.
Besök det och bedöm själva

Datum för vistelsen: december 2019
Tack thoasp
StClemens, Kundansvarig på Hotell S:t Clemens, svarade på det här omdömetSvarade 12 februari 2020

Tusen tack för de orden, det värmer gott och att ni kommer tillbaka är det absolut bästa betyget vi kan få! Hoppas vi ses snart igen, ni är alltid välkomna tillbaka!

Vänliga hälsningar från Agneta på S:t Clemens

Omdömet skrevs 28 december 2019 från mobil enhet

Bodde här två nätter med familjen. Den ”egna” kyrkoruinen var mäktig. Fantastiskt mysigt rum med egen sovavdelning för barnen. Bra sängar. Många genomtänkta detaljer. Hotellet bjöd på eftermiddagsfika, supertrevligt. God frukost. Mycket trevligt bemötande från bokning till utcheckning. Återkommer gärna!

Datum för vistelsen: november 2019
Tack Swede1Stockholm
StClemens, Kundansvarig på Hotell S:t Clemens, svarade på det här omdömetSvarade 20 januari 2020

Tack snälla för din fina feedback och ditt fina betyg! Visst är det lite speciellt med en egen kyrkoruin i trädgården, vi njuter av den varje dag :-) Underbart att höra att ni uppskattade rummet, frukosten,eftermiddagsfikat och oss som jobbar här, det värmer gott!

Ni är varmt välkomna tillbaka till oss igen!
Vänliga hälsningar från Agneta på S:t Clemens