Tripadvisor
Visby
Publicera
Inkorg
Omdömet skrevs 28 december 2019 från mobil enhet

Bodde här två nätter med familjen. Den ”egna” kyrkoruinen var mäktig. Fantastiskt mysigt rum med egen sovavdelning för barnen. Bra sängar. Många genomtänkta detaljer. Hotellet bjöd på eftermiddagsfika, supertrevligt. God frukost. Mycket trevligt bemötande från bokning till utcheckning. Återkommer gärna!

Datum för vistelsen: november 2019
Tack Swede1Stockholm
StClemens, Kundansvarig på Hotell S:t Clemens, svarade på det här omdömetSvarade 20 januari 2020

Tack snälla för din fina feedback och ditt fina betyg! Visst är det lite speciellt med en egen kyrkoruin i trädgården, vi njuter av den varje dag :-) Underbart att höra att ni uppskattade rummet, frukosten,eftermiddagsfikat och oss som jobbar här, det värmer gott!

Ni är varmt välkomna tillbaka till oss igen!
Vänliga hälsningar från Agneta på S:t Clemens

Omdömet skrevs 12 december 2019

Väljer gärna ett andra hem, dvs hotellboende, med stugkänsla (sommar/vinter stuga).
Idylliskt på alla sätt med en fantastisk personal, skööööna sängar och vettiga priser!
En frukost framdukad med känslan av hemmiljö med med större utbud.

Tack anettemattsson2019
StClemens, Kundansvarig på Hotell S:t Clemens, svarade på det här omdömetSvarade 19 december 2019

Tack så underbart mycket för dina fina ord om oss som jobbar här, våra sängar och vår frukost, det värmer gott ska du veta!
Jag önskar dig en riktigt God Jul och ett Gott Nytt År och varmt välkommen tillbaka när du vill sova gott och njuta av en lång och god hotellfrukost igen.

Omdömet skrevs 10 december 2019

Hotellet ligger bra placerat mitt i Visby. Det är nära till allt som är viktigt.
Servicen är i toppklass och de brukar förutse våra behov innan vi har dom.
Frukosten är bra men möjlighet till frukostpakt i de fall att man lämnar hotellet innan servering börjar.

Tack morn82

Varmt tack för de fantastiska orden om vår service, vårt läge och frukosten!
Jag önskar dig en riktigt God Jul och ett Gott Nytt År och varmt välkommen tillbaka!

Omdömet skrevs 10 december 2019

Personalen hjälpte till att lösa eventuella problem som inte hade med boendet att göra så som skosnören när de gått av. Supertrevlig personal som gav det lilla extra trots att det är lite dyrt är det helt klart värt pengarna.

Tack gettjeg

Tack snälla för din fina recension! Underbart att höra att du fick bra service av oss, vi älskar att kunna ge våra gäster det lilla extra!

Omdömet skrevs 9 december 2019

St:Clemens förkroppsligar allting som jag älskar med Visby. Det är en trygg plats av hemtrevnad och lugn mitt i den vackraste staden i Skandinavien. Om du letar efter ett temporärt hem för ditt besök i Visby så är det här din trygga hamn.

• Restyp: Reste ensam
Tack hericasandberg

Det var bland den finaste recensionen jag har läst, tusen tack för de fantastiska orden!
Du är varmt välkommen tillbaka när du vill komma "hem" igen!
Jag önskar dig en riktigt God Jul och ett Gott Nytt År!