TripAdvisor
Visby
Publicera
Inkorg
Omdömet skrevs 10 december 2019

Hotellet ligger bra placerat mitt i Visby. Det är nära till allt som är viktigt.
Servicen är i toppklass och de brukar förutse våra behov innan vi har dom.
Frukosten är bra men möjlighet till frukostpakt i de fall att man lämnar hotellet innan servering börjar.

Tack morn82
StClemens, Kundansvarig på Hotell S:t Clemens, svarade på det här omdömetSvarade 19 december 2019

Varmt tack för de fantastiska orden om vår service, vårt läge och frukosten!
Jag önskar dig en riktigt God Jul och ett Gott Nytt År och varmt välkommen tillbaka!

Omdömet skrevs 10 december 2019

Personalen hjälpte till att lösa eventuella problem som inte hade med boendet att göra så som skosnören när de gått av. Supertrevlig personal som gav det lilla extra trots att det är lite dyrt är det helt klart värt pengarna.

Tack gettjeg

Tack snälla för din fina recension! Underbart att höra att du fick bra service av oss, vi älskar att kunna ge våra gäster det lilla extra!

Omdömet skrevs 9 december 2019

St:Clemens förkroppsligar allting som jag älskar med Visby. Det är en trygg plats av hemtrevnad och lugn mitt i den vackraste staden i Skandinavien. Om du letar efter ett temporärt hem för ditt besök i Visby så är det här din trygga hamn.

• Restyp: Reste ensam
Tack hericasandberg

Det var bland den finaste recensionen jag har läst, tusen tack för de fantastiska orden!
Du är varmt välkommen tillbaka när du vill komma "hem" igen!
Jag önskar dig en riktigt God Jul och ett Gott Nytt År!

Omdömet skrevs 2 december 2019

Jag kan inte nog rekommendera detta hotell - otroligt mysigt, charmigt och med möjligen den trevligaste personal jag någonsin träffat. Finns ingen anledning att välja något annat hotell i Visby - här finns inget att klaga på alls!

Datum för vistelsen: november 2019
Tack catarina272
StClemens, Kundansvarig på Hotell S:t Clemens, svarade på det här omdömetSvarade 5 december 2019

Wow vilken fantastisk recension Catarina! Jag blir glad i hela kroppen när jag läser det du skrivit, jag ska förmedla min känsla vidare till mina kollegor så sprider du ännu mer glädje med din recension, tusen tack! Vi ser verkligen fram emot att välkomna dig som vår gäst igen, du är varmt välkommen tillbaka!

Jag önskar dig en fin fortsättning på december och passar även på att önska dig en riktigt God Jul och ett Gott Nytt År!
Hälsningar från Agneta på S:t Clemens

Omdömet skrevs 25 november 2019

Hotell S:t Clemens ligger centralt innanför murarna och är jättetrevligt att bo på.
Trevlig personal - man känner sig verkligen välkommen. Omgivningen är fantastisk.
Bra miljöfokus på hotellet. Vi älskade frukostserveringen.

Datum för vistelsen: november 2019
Tack Martin E
StClemens, Kundansvarig på Hotell S:t Clemens, svarade på det här omdömetSvarade 25 november 2019

Tusen tack för din underbara recension Martin, som jag verkligen blev glad över att läsa! Härligt att du uppskattade vårt arbete för miljön och att du älskade omgivningarna och frukosten och oss som jobbar här, det värmer gott!

Du är varmt välkommen tillbaka!

Vänliga hälsningar från Agneta på S:t Clemens