TripAdvisor
Publicera
Inkorg
Sök
Omdömet skrevs 9 december 2019

St:Clemens förkroppsligar allting som jag älskar med Visby. Det är en trygg plats av hemtrevnad och lugn mitt i den vackraste staden i Skandinavien. Om du letar efter ett temporärt hem för ditt besök i Visby så är det här din trygga hamn.

Datum för vistelsen: december 2019
  • Restyp: Reste ensam
Tack hericasandberg
StClemens, Kundansvarig på Hotell S:t Clemens, svarade på det här omdömetSvarade 19 december 2019

Det var bland den finaste recensionen jag har läst, tusen tack för de fantastiska orden!
Du är varmt välkommen tillbaka när du vill komma "hem" igen!
Jag önskar dig en riktigt God Jul och ett Gott Nytt År!
Hälsningar från Agneta på S.t Clemens

Omdömet skrevs 2 december 2019

Jag kan inte nog rekommendera detta hotell - otroligt mysigt, charmigt och med möjligen den trevligaste personal jag någonsin träffat. Finns ingen anledning att välja något annat hotell i Visby - här finns inget att klaga på alls!

Tack catarina272
StClemens, Kundansvarig på Hotell S:t Clemens, svarade på det här omdömetSvarade 5 december 2019

Wow vilken fantastisk recension Catarina! Jag blir glad i hela kroppen när jag läser det du skrivit, jag ska förmedla min känsla vidare till mina kollegor så sprider du ännu mer glädje med din recension, tusen tack! Vi ser verkligen fram emot att välkomna dig som vår gäst igen, du är varmt välkommen tillbaka!

Jag önskar dig en fin fortsättning på december och passar även på att önska dig en riktigt God Jul och ett Gott Nytt År!
Hälsningar från Agneta på S:t Clemens

Omdömet skrevs 25 november 2019

Hotell S:t Clemens ligger centralt innanför murarna och är jättetrevligt att bo på.
Trevlig personal - man känner sig verkligen välkommen. Omgivningen är fantastisk.
Bra miljöfokus på hotellet. Vi älskade frukostserveringen.

Tack Martin E
StClemens, Kundansvarig på Hotell S:t Clemens, svarade på det här omdömetSvarade 25 november 2019

Tusen tack för din underbara recension Martin, som jag verkligen blev glad över att läsa! Härligt att du uppskattade vårt arbete för miljön och att du älskade omgivningarna och frukosten och oss som jobbar här, det värmer gott!

Du är varmt välkommen tillbaka!

Omdömet skrevs 18 november 2019

Ni var delaktiga till att göra vår resa så trevlig. Ni har en fantastisk personal. Vi kände oss riktigt varmt välkomna. För att inte tala om frukosten som var toppen, inget saknades. Kommer mer än gärna tillbaka.

Tack mhells897478
StClemens, Kundansvarig på Hotell S:t Clemens, svarade på det här omdömetSvarade 18 november 2019

Men oj vilken fantastiskt fin recension du gav oss Madelen, tusen tack! Jag blir alldeles varm och glad i hjärtat när jag läser att du uppskattar oss som jobbar här så mycket och att du vill komma tillbaka till oss igen, det ser vi verkligen fram emot, ni är varmt välkomna tillbaka!

Omdömet skrevs 8 november 2019

Ett hotell som kändes litet och väldigt personligt, uppdelat på flera små hus .Lugnt läge väldigt centralt. Fick ett mycket trevligt mottagande i receptionen och rummet var bra, en dubbelsäng men ganska litet rum mer lagom för en person. Ruinen utanför förstärkte känslan av rofylldhet o lugn.

• Restyp: Reste ensam
Tack vakapan
StClemens, Kundansvarig på Hotell S:t Clemens, svarade på det här omdömetSvarade 11 november 2019

Tack för ditt fina toppenbetyg med recension! Så fint att höra att du fick ett lugn av ruinen i vår trädgård, den är mäktig och det känns riktigt lyxigt att ha en ruin från 1200-talet i anslutning till hotellet. Rummet du bodde i är våra minsta alternativ, nästa gång du kommer kan du gärna prova ett av de större rummen för vi hoppas ju att du kommer tillbaka till oss igen!
Du är varmt välkommen tillbaka!