TripAdvisor
Publicera
Inkorg
Sök
Omdömet skrevs för 1 vecka sedan

Hotell S:t Clemens ligger centralt innanför murarna och är jättetrevligt att bo på.
Trevlig personal - man känner sig verkligen välkommen. Omgivningen är fantastisk.
Bra miljöfokus på hotellet. Vi älskade frukostserveringen.

Tack Martin E
StClemens, Kundansvarig på Hotell S:t Clemens, svarade på det här omdömetSvarade för 1 vecka sedan

Tusen tack för din underbara recension Martin, som jag verkligen blev glad över att läsa! Härligt att du uppskattade vårt arbete för miljön och att du älskade omgivningarna och frukosten och oss som jobbar här, det värmer gott!

Du är varmt välkommen tillbaka!

Vänliga hälsningar från Agneta på S:t Clemens

Ni var delaktiga till att göra vår resa så trevlig. Ni har en fantastisk personal. Vi kände oss riktigt varmt välkomna. För att inte tala om frukosten som var toppen, inget saknades. Kommer mer än gärna tillbaka.

Tack mhells897478
StClemens, Kundansvarig på Hotell S:t Clemens, svarade på det här omdömetSvarade för 2 veckor sedan

Men oj vilken fantastiskt fin recension du gav oss Madelen, tusen tack! Jag blir alldeles varm och glad i hjärtat när jag läser att du uppskattar oss som jobbar här så mycket och att du vill komma tillbaka till oss igen, det ser vi verkligen fram emot, ni är varmt välkomna tillbaka!

Vänliga hälsningar från Agneta på S:t Clemens

Ett hotell som kändes litet och väldigt personligt, uppdelat på flera små hus .Lugnt läge väldigt centralt. Fick ett mycket trevligt mottagande i receptionen och rummet var bra, en dubbelsäng men ganska litet rum mer lagom för en person. Ruinen utanför förstärkte känslan av rofylldhet o lugn.

• Restyp: Reste ensam
Tack vakapan
StClemens, Kundansvarig på Hotell S:t Clemens, svarade på det här omdömetSvarade för 3 veckor sedan

Tack för ditt fina toppenbetyg med recension! Så fint att höra att du fick ett lugn av ruinen i vår trädgård, den är mäktig och det känns riktigt lyxigt att ha en ruin från 1200-talet i anslutning till hotellet. Rummet du bodde i är våra minsta alternativ, nästa gång du kommer kan du gärna prova ett av de större rummen för vi hoppas ju att du kommer tillbaka till oss igen!
Du är varmt välkommen tillbaka!

Vänliga hälsningar från Agneta på S:t Clemens

S:t Clemens är ett riktigt mysigt och romantiskt ställe. Läget är perfekt, man hamnar mitt i medeltida Visby. Personalen är väldigt trevlig!
Vi gillade inredningen, allt är väldigt genomtänkt. Frukosten ger extra poäng också. Vi kommer gärna tillbaka!

Tack Tour43016554475

Tusen tack för ditt fina betyg och din fina feedback! Roligt att höra att ni gillade allt från inredningen, läget på hotellet, frukosten och oss som jobbar här, det värmer mycket ska du veta! Att ni vill komma tillbaka är det bästa betyget vi kan få och vi hoppas att vi får tillfälle att välkomna er som våra gäster igen, ni är varmt välkomna!

Omdömet skrevs 16 oktober 2019

Fantastiskt trevlig personal som alltid gjorde det lilla extra för att man skulle känna sig välkommen. De verkade trivas så bra med sitt jobb. Mysigt rum, fantastisk frukost, massor av bra tips på aktiviteter och restauranger, bonusfika på lördag eftermiddag (saffranspannkaka), alltid gratis kaffe & te i receptionen.

Datum för vistelsen: oktober 2019
Tack Anna67Sverige
StClemens, Kundansvarig på Hotell S:t Clemens, svarade på det här omdömetSvarade 20 oktober 2019

Vilken underbar start på dagen jag fick när jag läste din feedback från din vistelse här hos oss, tusen tack för ett toppenbetyg och fantastiska ord om hotellet och oss som jobbar här och du har helt rätt med att vi trivs med våra jobb, våra kollegor och våra fantastiska gäster såklart!
Jag hoppas att vi får tillfälle att välkomna er som våra gäster igen, ni är varmt välkomna tillbaka!