TripAdvisor
Visby
Publicera
Inkorg
Sök

Ett hotell som kändes litet och väldigt personligt, uppdelat på flera små hus .Lugnt läge väldigt centralt. Fick ett mycket trevligt mottagande i receptionen och rummet var bra, en dubbelsäng men ganska litet rum mer lagom för en person. Ruinen utanför förstärkte känslan av rofylldhet o lugn.

Datum för vistelsen: november 2019
  • Restyp: Reste ensam
Tack vakapan
StClemens, Kundansvarig på Hotell S:t Clemens, svarade på det här omdömetSvarade för 3 veckor sedan

Tack för ditt fina toppenbetyg med recension! Så fint att höra att du fick ett lugn av ruinen i vår trädgård, den är mäktig och det känns riktigt lyxigt att ha en ruin från 1200-talet i anslutning till hotellet. Rummet du bodde i är våra minsta alternativ, nästa gång du kommer kan du gärna prova ett av de större rummen för vi hoppas ju att du kommer tillbaka till oss igen!
Du är varmt välkommen tillbaka!

Vänliga hälsningar från Agneta på S:t Clemens

S:t Clemens är ett riktigt mysigt och romantiskt ställe. Läget är perfekt, man hamnar mitt i medeltida Visby. Personalen är väldigt trevlig!
Vi gillade inredningen, allt är väldigt genomtänkt. Frukosten ger extra poäng också. Vi kommer gärna tillbaka!

Datum för vistelsen: november 2019
Tack Tour43016554475

Tusen tack för ditt fina betyg och din fina feedback! Roligt att höra att ni gillade allt från inredningen, läget på hotellet, frukosten och oss som jobbar här, det värmer mycket ska du veta! Att ni vill komma tillbaka är det bästa betyget vi kan få och vi hoppas att vi får tillfälle att välkomna er som våra gäster igen, ni är varmt välkomna!

Omdömet skrevs 16 oktober 2019

Fantastiskt trevlig personal som alltid gjorde det lilla extra för att man skulle känna sig välkommen. De verkade trivas så bra med sitt jobb. Mysigt rum, fantastisk frukost, massor av bra tips på aktiviteter och restauranger, bonusfika på lördag eftermiddag (saffranspannkaka), alltid gratis kaffe & te i receptionen.

Tack Anna67Sverige
StClemens, Kundansvarig på Hotell S:t Clemens, svarade på det här omdömetSvarade 20 oktober 2019

Vilken underbar start på dagen jag fick när jag läste din feedback från din vistelse här hos oss, tusen tack för ett toppenbetyg och fantastiska ord om hotellet och oss som jobbar här och du har helt rätt med att vi trivs med våra jobb, våra kollegor och våra fantastiska gäster såklart!
Jag hoppas att vi får tillfälle att välkomna er som våra gäster igen, ni är varmt välkomna tillbaka!

Omdömet skrevs 14 oktober 2019

Otroligt mysigt litet hotell med bra service, häftigt läge & svanenmärkt. Mysiga små rum, lördagsfika & god enkel frukost, mycket ekologiskt.

Lätt att checka in vid ankomst efter kl 21. Bra service med rekommendationer på bra restauranger och saker att göra. Besöker gärna igen!

Tack mthese506691
StClemens, Kundansvarig på Hotell S:t Clemens, svarade på det här omdömetSvarade 15 oktober 2019

Tack snälla för ditt toppenbetyg och för att du rekommenderar andra att komma och bo hos oss. Det var roligt att höra att du uppskattade allt från läget, vårt miljöarbete, inredningen, frukosten och fikat till oss som jobbar här.
Du är varmt välkommen tillbaka till oss igen!

Vänliga hälsningar från
Agneta på S:t Clemens

Omdömet skrevs 11 oktober 2019

Mycket trevligt och trivsamt hotell centralt beläget vid nära Botaniska Trädgården och Domkyrkan.
All personal vi träffade, i receptionen och i frukostrummet var mycket vänlig och hjälpsam.
Skulle gärna bo där igen vid nästa Visby-besök.

Tack larsn455

Tusen tack för dina fina ord Lars! Att du vill komma tillbaka är det bästa betyget vi kan få och det är underbart att höra att du trivdes med läget på hotellet och att du uppskattade oss som jobbar här! Jag hoppas att vi får tillfälle att välkomna dig som vår gäst igen, du är så välkommen tillbaka!

Vänliga hälsningar från
Agneta på S:t Clemens