TripAdvisor
Publicera
Inkorg
Sök
Omdömet skrevs 14 oktober 2019

Otroligt mysigt litet hotell med bra service, häftigt läge & svanenmärkt. Mysiga små rum, lördagsfika & god enkel frukost, mycket ekologiskt.

Lätt att checka in vid ankomst efter kl 21. Bra service med rekommendationer på bra restauranger och saker att göra. Besöker gärna igen!

Tack mthese506691
StClemens, Kundansvarig på Hotell S:t Clemens, svarade på det här omdömetSvarade för 5 veckor sedan

Tack snälla för ditt toppenbetyg och för att du rekommenderar andra att komma och bo hos oss. Det var roligt att höra att du uppskattade allt från läget, vårt miljöarbete, inredningen, frukosten och fikat till oss som jobbar här.
Du är varmt välkommen tillbaka till oss igen!

Omdömet skrevs 11 oktober 2019

Mycket trevligt och trivsamt hotell centralt beläget vid nära Botaniska Trädgården och Domkyrkan.
All personal vi träffade, i receptionen och i frukostrummet var mycket vänlig och hjälpsam.
Skulle gärna bo där igen vid nästa Visby-besök.

Tack larsn455

Tusen tack för dina fina ord Lars! Att du vill komma tillbaka är det bästa betyget vi kan få och det är underbart att höra att du trivdes med läget på hotellet och att du uppskattade oss som jobbar här! Jag hoppas att vi får tillfälle att välkomna dig som vår gäst igen, du är så välkommen tillbaka!

Omdömet skrevs 8 oktober 2019

Vi fick ett jättefint rum med anor från 1600-talet och det var rent tyst och rymligt. Sängarna var sköna. Frukosten kunde inte varit bättre med ett rikt utbud av nybakat bröd, frukt, pålägg och olika yoghurtsorter och müsli. Personalen var mycket vänlig och hjälpsam.

Tack johanna2019117
StClemens, Kundansvarig på Hotell S:t Clemens, svarade på det här omdömetSvarade 9 oktober 2019

Tack snälla Johanna för ditt fina betyg och dina fina ord om hotellet! Underbart att höra att du uppskattade vår fina frukostbuffé så mycket och oss som jobbar här. Jag önskar dig en fin fortsättning på hösten och varmt välkommen tillbaka när du vill ta lite ledigt från vardagen och sova ut och njuta av den härliga frukosten igen.

Omdömet skrevs 14 september 2019

Ett prisvärt och charmigt hotell som tar upp den historiska atmosfären i Visby. Rummet mycket charmigt och trevligt möblerat.
Ypperlig service och bemötande. Frukosten mycket bra och fräsch.
Nära till restauranger och sevärdheter.

Datum för vistelsen: september 2019
Tack bengtwall53
StClemens, Kundansvarig på Hotell S:t Clemens, svarade på det här omdömetSvarade 21 september 2019

Tusen tack Bengt för din fina recension och toppbetyg! Så fint beskrivet av dig att hotellet tar upp den historiska atmosfären i Visby och härligt att höra att du tyckte om frukosten och uppskattade oss som jobbar här!
Jag hoppas att vi får tillfälle att välkomna dig som vår gäst igen, varmt välkommen tillbaka!

Omdömet skrevs 8 september 2019 från mobil enhet

Hotellet består av flertal mysiga hus och flera flotta trädgårdar. Allt är nyrenoverat och fräscht. Sängarna är bekväma, wi-fiet perfekt och frukosten är i toppklass. Pittoreskt trevligt hotell innanför murarna centralt nära färjan.

Datum för vistelsen: september 2019
Tack 520lennarte
StClemens, Kundansvarig på Hotell S:t Clemens, svarade på det här omdömetSvarade 11 september 2019

Tack snälla Lennart för ditt toppbetyg och din fina feedback om din vistelse här hos oss. Visst ligger hotellet bra i innerstaden, nära till allt men ändå i ett lugnt område av staden. Jag hoppas att du kommer tillbaka till oss igen, du är varmt välkommen!

Vänliga hälsningar från Agneta på S:t Clemens