TripAdvisor
Publicera
Inkorg
Sök
Omdömet skrevs 8 oktober 2019

Vi fick ett jättefint rum med anor från 1600-talet och det var rent tyst och rymligt. Sängarna var sköna. Frukosten kunde inte varit bättre med ett rikt utbud av nybakat bröd, frukt, pålägg och olika yoghurtsorter och müsli. Personalen var mycket vänlig och hjälpsam.

Datum för vistelsen: oktober 2019
Tack johanna2019117
StClemens, Kundansvarig på Hotell S:t Clemens, svarade på det här omdömetSvarade 9 oktober 2019

Tack snälla Johanna för ditt fina betyg och dina fina ord om hotellet! Underbart att höra att du uppskattade vår fina frukostbuffé så mycket och oss som jobbar här. Jag önskar dig en fin fortsättning på hösten och varmt välkommen tillbaka när du vill ta lite ledigt från vardagen och sova ut och njuta av den härliga frukosten igen.

Vänliga hälsningar från
Agneta på S:t Clemens

Omdömet skrevs 14 september 2019

Ett prisvärt och charmigt hotell som tar upp den historiska atmosfären i Visby. Rummet mycket charmigt och trevligt möblerat.
Ypperlig service och bemötande. Frukosten mycket bra och fräsch.
Nära till restauranger och sevärdheter.

Tack bengtwall53
StClemens, Kundansvarig på Hotell S:t Clemens, svarade på det här omdömetSvarade 21 september 2019

Tusen tack Bengt för din fina recension och toppbetyg! Så fint beskrivet av dig att hotellet tar upp den historiska atmosfären i Visby och härligt att höra att du tyckte om frukosten och uppskattade oss som jobbar här!
Jag hoppas att vi får tillfälle att välkomna dig som vår gäst igen, varmt välkommen tillbaka!

Vänliga hälsningar från
Agneta på S:t Clemens

Omdömet skrevs 8 september 2019 från mobil enhet

Hotellet består av flertal mysiga hus och flera flotta trädgårdar. Allt är nyrenoverat och fräscht. Sängarna är bekväma, wi-fiet perfekt och frukosten är i toppklass. Pittoreskt trevligt hotell innanför murarna centralt nära färjan.

Tack 520lennarte
StClemens, Kundansvarig på Hotell S:t Clemens, svarade på det här omdömetSvarade 11 september 2019

Tack snälla Lennart för ditt toppbetyg och din fina feedback om din vistelse här hos oss. Visst ligger hotellet bra i innerstaden, nära till allt men ändå i ett lugnt område av staden. Jag hoppas att du kommer tillbaka till oss igen, du är varmt välkommen!

Omdömet skrevs 5 september 2019

Ett av de bättre hotellen jag bott på. Och jag har ändå över tvåtusen hotellnätters erfarenhet. Den personliga servicen från första kontakten vid bokningstillfället ända fram till det är dags att lämna hotellet gör skillnad. Det är mycket mer värt än sofistikerade gym och steril teknik.

Tack nbfarm2019

Wow vilken fantastisk feedback! Jag blir glad ända ner i tårna av att läsa att vi är ett av de bättre hotellen som du bott på och speciellt med tanke på att du är en van hotell liggare! Jag kommer att förmedla dina fina ord om oss till alla som jobbar på hotellet så sprider vi ännu mer glädje!

Omdömet skrevs 27 augusti 2019

Härligt och genuint boende nära en bit av vårt historiska arv. Både familjär och proefessionell service. Mycket bra service och kunnande när det gällde allergier. Lugn miljö, barnvänlig, trots att det låg nära attraktionen för Medeltidsveckan.

Datum för vistelsen: augusti 2019
Tack annabprivat
StClemens, Kundansvarig på Hotell S:t Clemens, svarade på det här omdömetSvarade 4 september 2019

Tusen tack för ditt fantastiska betyg och fina ord om hotellet och oss som jobbar här, det värmer gott ska du veta!

Jag önskar dig varmt välkommen tillbaka till oss!