Ett av de bättre hotellen jag bott på. Och jag har ändå över tvåtusen hotellnätters erfarenhet. Den personliga servicen från första kontakten vid bokningstillfället ända fram till det är dags att lämna hotellet gör skillnad. Det är mycket mer värt än sofistikerade gym och steril teknik.

Datum för vistelsen: september 2019
Tack nbfarm2019
StClemens, Kundansvarig på Hotell S:t Clemens, svarade på det här omdömetSvarade för 1 vecka sedan

Wow vilken fantastisk feedback! Jag blir glad ända ner i tårna av att läsa att vi är ett av de bättre hotellen som du bott på och speciellt med tanke på att du är en van hotell liggare! Jag kommer att förmedla dina fina ord om oss till alla som jobbar på hotellet så sprider vi ännu mer glädje!

Jag hoppas att vi får tillfälle att välkomna dig som vår gäst igen, varmt välkommen tillbaka!
Vänliga hälsningar från Agneta på S:t Clemens

Härligt och genuint boende nära en bit av vårt historiska arv. Både familjär och proefessionell service. Mycket bra service och kunnande när det gällde allergier. Lugn miljö, barnvänlig, trots att det låg nära attraktionen för Medeltidsveckan.

Tack annabprivat
StClemens, Kundansvarig på Hotell S:t Clemens, svarade på det här omdömetSvarade för 2 veckor sedan

Tusen tack för ditt fantastiska betyg och fina ord om hotellet och oss som jobbar här, det värmer gott ska du veta!

Jag önskar dig varmt välkommen tillbaka till oss!

Vänliga hälsningar från Agneta på S:t Clemens

Fantastiskt familjeägt hotell med god service, fantastiskt läge och det där lilla extra som får dig att längta tillbaka.

Bra miljöarbete och fokus på hållbarhet.
Frukosten är i stort baserad på lokala leverantörer och ekologiska alternativ.

Personalen är trevlig och serviceinriktad.

Tack fredrik229

Wow, jag blir väldigt glad att läsa din recension Fredrik! Underbart att höra att du uppskattar vårt läge i innerstaden och att vi lyckas ge dig det där lilla extra som vi tycker är så roligt att ge. Det är också uppmuntrande att höra att du ser vårt miljöarbete för det är något som vi brinner lite extra mycket för och som är så viktigt.
Att du kommer tillbaka till oss igen är det absolut bästa betyget vi kan få och jag hoppas att vi får tillfälle att välkomna dig som vår gäst snart igen, varmt välkommen!

Vänliga hälsningar från Agneta på S:t Clemens

Som vanligt möttes vi av en trevlig och professionell personal. Reser man som vi med husdjur, i vårt fall en liten hund, blir även husdjuret ompysslat på bästa sätt.
Hotell St Clemens har också en fördel I sitt optimala läge, central I Visby men ändå vid sidan av de "bullrigaste" turiststråken.

Tack Sherpa759445
StClemens, Kundansvarig på Hotell S:t Clemens, svarade på det här omdömetSvarade för 3 veckor sedan

Tusen tack för din fantastiska recension Tore! Jag blir extra glad att du tycker att vi som jobbar här är professionella och trevliga, det värmer gott ska du veta! Vi gillar våra fyrbenta vänner och vill att även dem skall känna att dom bor på hotell genom att ge även dem lite extra uppmärksamhet. Jag håller med om att vi har ett utmärkt läge i stan, nära till allt och alla men ändå i ett lugnt område i stan.
Jag hoppas att vi får tillfälle att välkomna dig och vovven som våra gäster igen, ni är varmt välkomna tillbaka!

Vänliga hälsningar från Agneta på S:t Clemens

Mycket trevligt och familjärt hotell med endast 5 minuters gångavstånd in till centrum i Visby. Bra service och personalen är mycket mån om sina gäster! Trevliga och ombonade rum med allt du behöver! Rekommenderas!

Tack anderssoni
StClemens, Kundansvarig på Hotell S:t Clemens, svarade på det här omdömetSvarade för 4 veckor sedan

Tusen tack för din fantastiska recension och att du rekommenderar oss till andra! Visst har vi ett bra läge på hotellet, nära till allt men ändå i ett lugnt område i stan. Att du uppskattar vår service och oss som jobbar här värmer lite extra att höra!

Jag önskar dig en fin fortsättning på sensommaren och varmt välkommen tillbaka!