Fantastiskt familjeägt hotell med god service, fantastiskt läge och det där lilla extra som får dig att längta tillbaka.

Bra miljöarbete och fokus på hållbarhet.
Frukosten är i stort baserad på lokala leverantörer och ekologiska alternativ.

Personalen är trevlig och serviceinriktad.

Tack fredrik229
StClemens, Kundansvarig på Hotell S:t Clemens, svarade på det här omdömetSvarade för 2 veckor sedan

Wow, jag blir väldigt glad att läsa din recension Fredrik! Underbart att höra att du uppskattar vårt läge i innerstaden och att vi lyckas ge dig det där lilla extra som vi tycker är så roligt att ge. Det är också uppmuntrande att höra att du ser vårt miljöarbete för det är något som vi brinner lite extra mycket för och som är så viktigt.
Att du kommer tillbaka till oss igen är det absolut bästa betyget vi kan få och jag hoppas att vi får tillfälle att välkomna dig som vår gäst snart igen, varmt välkommen!

Vänliga hälsningar från Agneta på S:t Clemens

Som vanligt möttes vi av en trevlig och professionell personal. Reser man som vi med husdjur, i vårt fall en liten hund, blir även husdjuret ompysslat på bästa sätt.
Hotell St Clemens har också en fördel I sitt optimala läge, central I Visby men ändå vid sidan av de "bullrigaste" turiststråken.

Tack Sherpa759445
StClemens, Kundansvarig på Hotell S:t Clemens, svarade på det här omdömetSvarade för 3 veckor sedan

Tusen tack för din fantastiska recension Tore! Jag blir extra glad att du tycker att vi som jobbar här är professionella och trevliga, det värmer gott ska du veta! Vi gillar våra fyrbenta vänner och vill att även dem skall känna att dom bor på hotell genom att ge även dem lite extra uppmärksamhet. Jag håller med om att vi har ett utmärkt läge i stan, nära till allt och alla men ändå i ett lugnt område i stan.
Jag hoppas att vi får tillfälle att välkomna dig och vovven som våra gäster igen, ni är varmt välkomna tillbaka!

Vänliga hälsningar från Agneta på S:t Clemens

Mycket trevligt och familjärt hotell med endast 5 minuters gångavstånd in till centrum i Visby. Bra service och personalen är mycket mån om sina gäster! Trevliga och ombonade rum med allt du behöver! Rekommenderas!

Tack anderssoni
StClemens, Kundansvarig på Hotell S:t Clemens, svarade på det här omdömetSvarade för 4 veckor sedan

Tusen tack för din fantastiska recension och att du rekommenderar oss till andra! Visst har vi ett bra läge på hotellet, nära till allt men ändå i ett lugnt område i stan. Att du uppskattar vår service och oss som jobbar här värmer lite extra att höra!

Jag önskar dig en fin fortsättning på sensommaren och varmt välkommen tillbaka!

Omdömet skrevs 4 augusti 2019

Mysigt hotell mitt inne i Visby. Nära till allt precis bredvid botaniska trädgärden och några hundra meter till stora torget. Trevligt och lugnt. Liten parkering så glöm inte att boka parkeringsplats om du har bil.

Datum för vistelsen: juli 2019
Tack Anette L
StClemens, Kundansvarig på Hotell S:t Clemens, svarade på det här omdömetSvarade 11 augusti 2019

Tack snälla Anette för ditt kanonbetyg! Visst ligger hotellet i ett bra läge i innerstaden, nära till allt men i en lugn del av staden. Jag önskar dig en fin fortsättning på sommaren och varmt välkommen tillbaka!

Omdömet skrevs 30 juli 2019 från mobil enhet

Här möts man av trevlig personal som vill hjälpa till så att semestern ska bli en fullträff och det blev den mycket tack vare detta mysiga hotell.

Läget är mycket bra ,närma till det mesta men väldigt lugnt och trevligt .
Granne med den botaniska trädgården ,på några minuter så ör du nere på den härliga motionsvägen som går precis nere vid havet .

Innergården är mycket mysig och hör bjuder man på kaffe med dopp varje eftermiddag under några timmar .
Innergården är också granne med en gammal ruin även det väldigt trevligt .

Rummen ör inte supermoderna utan lite gamla ,men sängarna i vårt rum var mycket bra .

Vad kan bli bättre ,ja då säger jag logistiken vid frukosten ,
den känns inte genomtänkt utan alla bara springer runt runt .
Kaffehörnet blir fullt om en person står där,det kan bli bättre .

Nästa gång vi besöker Gotland på sommaren kommer vi garanterat tillbaka.

Datum för vistelsen: juli 2019
Tack Mno4

Tusen tack för ditt toppenbetyg och för att du tog dig tid att skriva om din upplevelse av att bo här hos oss, det betyder mycket ! Tack för tipset om att se över logistiken på frukosten, vi har jobbat en hel del med den men vi kan alltid bli bättre. Jag blir så glad när du skriver att du uppskattar vår service och att du vill komma tillbaka och bo hos oss nästa gång du kommer till Gotland, du är varmt välkommen!