modernt bemötande i historisk miljö. Alla anställda mycket vänliga, parkering ordnades, frukosten mycket smaklig och arrangerad så trevligt att aptiten steg bara genom att se arrangemanget.Närheten till centrum kombinerat med den relativa avskildheten från centrums larm och stök!

Tack Meander38686219249

Vi har bott på S:t Clemens flera gånger och vi blev inte besvikna den här gången heller. Hotellet är enkelt men mycket välkomnande och välskött. Rummen är fina och sängarna bekväma. Hotellet består av flera byggnader som omgärdar två mycket trevliga och lummiga innergårdar. Känslan man får då man kommer till S:t Clemens är att man kommer hem till någon. Vi trivs och vi kommer att checka in hemma hos S.t Clemens igen :)

Tack MariaK4317
Omdömet skrevs 14 juni 2019 från mobil enhet

Fantastiskt hotell med sina olika byggnader och rum med olika historier. Fick ett rum med utsikt in till innergården.
Bra service och riklig morgonbuffet. Det enda negativa var att i mitt rum i receptionsbyggnaden var det lyhört på morgonen.

Datum för vistelsen: maj 2019
Restyp: Reste ensam
Tack Jennysen
Omdömet skrevs 7 juni 2019 från mobil enhet

Ett hotell med det lilla extra. Supertrevlig personal som gör sitt bästa för att vi ska trivas, allt från att fixa en fikakorg, hyra ut cyklar till att ge middagstips. Hotellet har ett mycket bra läge också. Hit går resan fler gånger.

Tack yvonneskogsdal
Omdömet skrevs 4 juni 2019

Sammantaget högsta poäng.För oss som har hund är hotellet perfekt beläget.Nära till allt.Man förvaltar en gammal kyrhoruin och tar in den i helhetsupplevelsen.De olika husens namn markerar att man är på historisk mark.

Tack 582magnuse
StClemens, Kundansvarig på Hotell S:t Clemens, svarade på det här omdömetSvarade 5 juni 2019

Tusen tack för din fina recension, så fint du beskriver hotellet!
Jag önskar er en riktigt fin sommar och varmt välkomna tillbaka.

Vänliga hälsningar från Agneta på S:t Clemens