Omdömet skrevs 14 juni 2019 från mobil enhet

Fantastiskt hotell med sina olika byggnader och rum med olika historier. Fick ett rum med utsikt in till innergården.
Bra service och riklig morgonbuffet. Det enda negativa var att i mitt rum i receptionsbyggnaden var det lyhört på morgonen.

Restyp: Reste ensam
Tack Jennysen
Omdömet skrevs 7 juni 2019 från mobil enhet

Ett hotell med det lilla extra. Supertrevlig personal som gör sitt bästa för att vi ska trivas, allt från att fixa en fikakorg, hyra ut cyklar till att ge middagstips. Hotellet har ett mycket bra läge också. Hit går resan fler gånger.

Datum för vistelsen: juni 2019
Tack yvonneskogsdal
Omdömet skrevs 4 juni 2019

Sammantaget högsta poäng.För oss som har hund är hotellet perfekt beläget.Nära till allt.Man förvaltar en gammal kyrhoruin och tar in den i helhetsupplevelsen.De olika husens namn markerar att man är på historisk mark.

Datum för vistelsen: juni 2019
Tack 582magnuse
StClemens, Kundansvarig på Hotell S:t Clemens, svarade på det här omdömetSvarade 5 juni 2019

Tusen tack för din fina recension, så fint du beskriver hotellet!
Jag önskar er en riktigt fin sommar och varmt välkomna tillbaka.

Vänliga hälsningar från Agneta på S:t Clemens

Omdömet skrevs 17 maj 2019

Vackraste läget runt en innegård bland Visbys gränder. Pittoreska små hus med personliga rum som alla är olika. Du känner dej alltid välkommen av trevlig personal. Frukosten är så god. Så Clemens lyckas verkligen med att få dej att känna dej hemma, trots att du bor på ett bekvämt hotell.

Tack Sightsee02374187753
Omdömet skrevs 6 maj 2019

Hotell S:t Clemens är ett mysigt och samtidigt fräscht hotell med hög nivå på allt. Rummen ligger utspridda i olika små hus men alla ligger trots det nära varandra. Läget är toppen med nära till allt (ruin och botanisk trädgård inpå knuten) men ändå inte mitt i smeten. Personalen har ett enkelt och trevligt bemötande och rummen lever utan tvekan upp till förväntningarna.

Som enda lilla minus upplevde jag en viss lyhördhet, men det är inget som skulle få mig att tveka kring att bo på hotellet igen.

Tack Culture37706458351
StClemens, Kundansvarig på Hotell S:t Clemens, svarade på det här omdömetSvarade 22 maj 2019

Underbart att läsa din rubrik på recensionen, "Utmärkt på alla sätt"! Tusen tack för de orden! Visst är läget på hotellet fantastiskt bra, nära till allt och ändå i ett lugnt och skönt område i innerstaden och vår vackra ruin från 1200-talet som ligger i trädgården är en riktig lyx att njuta av.

Jag önskar dig en riktigt fin sommar och varmt välkommen tillbaka till oss!

Vänliga hälsningar från
Agneta på S:t Clemens