Omdömet skrevs 18 juni 2018

Lyhört rum om ljudliga gäster som återvänder på natten. Jättefin och enastående personlig service. Sköna sängar och charmigt rum. Vi betalade ganska högt pris för vårt rum (2300SEK /natt) då förväntar jag mig automatiskt en lite högre standard på badrum och kanske frukost utbud. Vilket jag inte tyckte jag fick. ärav lägre rating. Men ett jättefint litet hotell om man betalar en rimlig rums taxa per natt.

• Bodde här: juni 2018, reste som ett par
Tack Pernilla W
StClemens, Guest Relations Manager på Hotell S:t Clemens, svarade på det här omdömetSvarade 22 juni 2018

Tack så mycket för din recension, i vår strävan att alltid bli bättre är det viktigt för oss att höra våra gästers åsikter! Vi har under de senaste 11 åren renoverat hotellet för att höja standarden och är så gott som klara med undantag av några få rum och badrum som vi kommer renovera under kommande vintersäsong. Vår frukost får vi mycket beröm för men tar gärna emot tips och idéer på vad vi kan utöka utbudet med.

Önskar dig en fin sommar och varmt välkommen tillbaka!

Agneta Larsson på S:t Clemens

Omdömet skrevs 28 maj 2018

Mycket bra hotell med tillmötesgående och serviceinriktade personal och ägare.
Bra läge och fina omgivningar.
Skulle gärna slippa rökning på innergården då det rök in på rummet när man har fönsterna öppna.
Rekommenderas varmt!

• Bodde här: maj 2018, reste i arbetet
Tack fredrik_sigeback
StClemens, Guest Relations Manager på Hotell S:t Clemens, svarade på det här omdömetSvarade 2 juni 2018

Tack för din fina recension Fredrik! När det gäller rökning på innergården har vi funderat både en och två gånger på hur vi skall göra med det och i dagsläget tillåter vi rökning där men man vet aldrig hur det ser ut i framtiden.
Önskar dig en fin fortsättning på sommaren, varmt välkommen tillbaka!

Agneta Larsson på S:t Clemens

Omdömet skrevs 15 maj 2018

Tror det var femte gången det här året som jag bor på St Clemens. Blir aldrig det minsta besviken, bara enormt lycklig av att få bo där. Personalen är så himla trevlig, rummen så fina, miljön avslappnad. Frukosten är bland de bästa jag ätit. Kan sitta i evighet och läsa tidningen och bara mumsa på allt gott. Längtar till nästa gång jag får tillfälle att bo på detta fantastiska ställe.

• Bodde här: maj 2018, reste med familjen
Tack majaje
StClemens, Guest Relations Manager på Hotell S:t Clemens, svarade på det här omdömetSvarade 20 maj 2018

Hej och tusen tack för dina fina ord, vi blir så glada när vi hör att våra gäster trivs så bra här hos oss! Hoppas vi ses snart igen, du är varmt välkommen!

Omdömet skrevs 7 maj 2018

Läget var fantastiskt, rummen var mysiga och sängarna var sköna. Personalen var så hjälpsamma med allt och supertrevliga. Frukosten var helt i min smak. Jag rekommenderar detta hotell, var så nöjd med detta val av boende.

• Bodde här: april 2018, reste med vänner
Tack Maryvonne J

Tack för ditt fina betyg Maryvonne! Härligt att höra att du trivdes bra här hos oss i Visby innerstad, att du sov gott och njöt av vår frukost och vår personliga service. Du är varmt välkommen tillbaka!

Omdömet skrevs 2 maj 2018

Mysigt, centralt boende med väldigt serviceinriktad, engagerad och tillmötesgående personal. Sköna sängar och mysiga rum. Centralt i Visby. God frukost. Lyhört men öronproppar fanns på rummet. Saknade inget.

• Bodde här: maj 2018, reste som ett par
Tack Anna-Lena Ö
StClemens, Guest Relations Manager på Hotell S:t Clemens, svarade på det här omdömetSvarade 11 maj 2018

Tack för ditt fina betyg Anna-Lena, varmt välkommen tillbaka till oss!