Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Official Site
Expedia.com258 US$
Priceline
Travelocity249 US$
eDreams229 US$
Omdömet skrevs 10 augusti 2021

När jag bokade hotelrum så fick jag inte det jag bokade för utan behövde sova på en soffa udner min vistelse på 4a nätter. Även en personal som inte engagaerade sig för att lösa problemet som uppstått pga deras brister

Datum för vistelsen: juli 2021
1  Tack G8800LOoliverl
Omdömet skrevs 21 juli 2021 från mobil enhet

Mysigt litet hotell med mycket bra läge. Mysig innegård där man kunde äta sin frukost eller sitta ute på kvällen. Underbar frukost, inte den största men väl valda saker, tex god chiapudding och möjlighet att grädda våfflor. Enda minuset var att rummet var lite varmt.

Datum för vistelsen: juni 2021
Tack Hanna S
Omdömet skrevs 7 juli 2021 från mobil enhet

Hotellet var litet och mysigt med bra läge i innerstaden och nära till allt. Mysig innergård men lite för liten med sittplatser som var placerade precis utanför vårat rum så varje gång vi skulle vädra på morgonen så kunde alla se in som satt utanför.

Rummet var litet men tillräckligt stor för två personer. Det fanns ingen AC i rummet vilket gjorde att det blev jätte varmt och fuktig i rummet så man behövde vädra helatiden och då kunde folk se in i rummet samt så var det väldigt jobbigt att sova om nätterna när det var jätte varmt i rummet. Allt vi fick var en liten bordsfläkt som inte gjorde något alls. Tycker det är dåligt att inte ens kunna få en normal stor golvfläkt/ac för priset vi betalade på hotellet för tre nätter.

Frukosten var lite tråkig och ovarierande. Det var exakt samma frukost varje dag vilket kan vara lite tråkigt för den var så liten och om man stannar längre.
För priset vi betalade anser vi inte att det var värt att stanna här.

Rumstips: Parkera utanför innerstaden istället för att ta deras privata parkering. Blir extremt mycket billigare, speciellt om du ska använda bilen.
Datum för vistelsen: juni 2021
1  Tack Voyage04040567393
Omdömet skrevs 12 april 2021

Kanon mysigt ställe. Underbar innegård, Snyggt och fräscht. Fina rum och kanon frukost. Jag kommer garanterat komma tillbaka snart. Personalen är tillmötesgående och och trevliga. Bästa läget mitt på Adelesgatan

Datum för vistelsen: april 2021
Restyp: Reste ensam
Tack KamillasKamera
Omdömet skrevs 8 november 2020

Ett hotell med sinne för detaljer. Bra bemötande. Centralt läge ändå tyst och lugnt. Bra Corona anpassat. Fina små uteplatser utanför dörrarna där man kunde sitta och äta sin frukost om man vill. Annars fint i matsalen också.

Datum för vistelsen: november 2020
Restyp: Reste ensam