Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Yxkull
Stockholm, Sverige

Nära stranden och mysiga gränder

4,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 6 juni 2024från mobil enhet
Inredning i äldre stil. Fick rum längre bort och gick konstant fel. Trappor upp och trappor ner, det var lite jobbigt, tyckte jag. Jättebra personal. Bra frukost. Allt var ok. Uppskattade badet på hotellet, även om vattnet var iskall och ångbastun var riktigt hett.
Datum för vistelsen: juni 2024
Tips för att välja rum: Parkering för 150 kr/dygn finns i anslutning till hotellet
Resetyp: Reste som ett par
Ser du något problem med det här omdömet?
2 900 kr
    948 kr
0.8 km från Best Western Strand Hotel
Visa fler hotell i Visby
Omdömet skrevs 31 maj 2024 från mobil enhet

…billigaste hotellen i Visby, iaf innanför murarna. Knappt 1400 per natt. Bra, men enkelt rum. Tyvärr saknades kylskåp, även AC hade behövts denna vara försommarnatt. Perfekt frukost. Ganska nära till parkeringar. Hotellet har några få egna platser.

Datum för vistelsen: maj 2024
Tack vastervik04
Omdömet skrevs 27 maj 2024

Våra rum har legat i fyra olika byggnader och intrycken har varierat i en betydande utsträckning.
Väggarna pryddes av olika dekorativa motiv från ön och utsikten var fin. Vi hade dessutom möjlighet, att på nära håll studera hur en del fågelarter betedde sig. Intrycket av vistelsen blev betydligt bättre än, när jag förra gången recenserade hotellet. Då bemöttes vi på ett ganska överlägset sätt av personalen i receptionen. Vi hade då tyvärr blivit vilseledda av BWs marknadsföring på Internet.
Hade hoppats på en kort simtur i den lilla bassängen, men den var mer kylslagen än sist. Innan doppet krävs nog ett bastubad, men jag gillar inte hettan i en bastu.
Kranarna i badrummet var väldigt tröga och svårhanterliga. Det gjorde faktiskt ont i handen, men det är värre för städerskan. Jag ger därför 4,5 poäng istället för 5.

Datum för vistelsen: maj 2024
Tack aklia2018
Omdömet skrevs 28 januari 2024 från mobil enhet

Vi utnyttjade ett erbjudande som innehåller övernattning och middag. Mysigt hotellrum med havsutsikt, härlig stund med bastu och dopp i den vackra, svalkande poolen. Tvårätters middag i hotellets lugna ombonade matsal. Vi valde en kötträtt som smakade mycket gott och fick också en bra dessert. Frukosten innehöll allt man behöver. Vi är mycket nöjda med servicen och bemötandet på hotellet och det rekommenderas varmt.

Datum för vistelsen: januari 2024
Tack chrwah
Omdömet skrevs 20 januari 2024 från mobil enhet

Lugnt och fräscht, trevligt bemötande i receptionen, frukosten är god, ombyggnad på gång i frukostmatsalen så det återgår nog till tidigare kvalitet när den är klar. Finns bara positivt att säga om detta hotell, man trivs här helt enkelt.

Datum för vistelsen: januari 2024
Tack 116ewaf
Omdömet skrevs 3 december 2023

Vi är stamgäster på hotellet, återkommer flera gånger om året vinter som sommar. Härlig atmosfär, trevlig personal, bra gym. Det ena rummet är inte det andra likt, alla rum har stor charm!
Hotellet är lika charmigt som staden det ligger i. Visby är alltid rätt, alla årstider!

Datum för vistelsen: november 2023
Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western