• Restaurang
Clarion Hotel Wisby(Visby)
Omdömet skrevs 10 juli 2018 från mobil enhet

Bra hotell intill Almedslen med mycket trevlig o hjälpsam personal. Bra frukostbuff'e som ingår. Restaurangen kvällstid provade vi inte. Cykeluthyrning direkt på hotellet är bra service. Vi bodde i anexet o fick ett kanonrum mot Almedalen.

Bodde här: juni 2018, reste som ett par
Tack KarinMargaretaC
Monica H, Front Office Manager på Best Western Strand Hotel, svarade på det här omdömetSvarade för 4 veckor sedan

Hej Karin!

Stort tack för det fina omdömet, väldigt roligt att höra att ni hade en så bra vistelse och att ni trivdes med rummet ni fick.

Ni är hjärtligt välkommen åter!

Omdömet skrevs 19 juni 2018

Detta hotell i centrala Visby är "gyttrigt". Rummen är svara att hitta. Tar lång tid från reception. Då vi var där var majoriteten av personal av kategorin "ny på jobbet" vilket gjorde att det inte gick helt smidigt.Personalen var vänlig och positiv. Frukosten helt OK - dvs sedvanlig hotellfrukost som inte stack ut vare sig negativt eller positivt. Att släpa bagage i trånga korridorer är inte trevligt. Framför allt för oss lite äldre. Rummet var litet och saknade kylskåp.

• Bodde här: juni 2018, reste som ett par
2  Tack Yelverton T
Monica H, Front Office Manager på Best Western Strand Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 4 juli 2018

Hej Yelverton,
stort tack för ert omdöme. Vad roligt att höra att personalen tog väl hand om er, även om det var många nya på plats och att frukosten smakade.

Tråkigt att höra att rummet inte nådde upp till era förväntningar, vi har gjort renoveringar under våren och kommer fortsätta i höst och vi hoppas att detta skall höja er upplevelse hos oss i framtiden!

Omdömet skrevs 17 juni 2018

Till rum på sista våningen går du 2 branta trappor upp och ingen informerar dig om det i förväg eller erbjuder hjälp med väskor. Rum är slitna. Badrum mycket trångt - absolut inte 4 * standart. Ingen hylla för kosmetika. Finns en terass men ganska tråkig och smutsig.
Bra frukost men ganska trångt i matsalen och ibland svårt att få plats för att sita och äta frukost.

Bodde här: juni 2018
Tack Alicja O

Dear Alicja,
we are sorry to hear that the quality of your room did not meet with your expectations.
We are ofcourse taking your feedback with us for future development.

We wish you welcome back again and hope that you get a better experience!

Omdömet skrevs 10 juni 2018 från mobil enhet

Trevligt hotell med bra service. Bokade först Solhem BW men blev omflyttad till Strand pga. komplikationer med rummen. Precis lagom hotell som ligger nära både torget och hamnen. Lugnt område. Efter 10 dagars cykelsemester i tält var detta lite lyxigt. Litet minus att TVn stördes av andra som bytte kanal i närheten, rummen är inte supermoderna och hade behövt en lite boost. Badrummet pyttelitet och duschen var gammal och kändes lite ofräsch. Duschade endast nere i relaxen pga. det. Hade önskat strykjärn också. Mycket god frukostbuffé. Mysig känsla i restaurangen. Kommer gärna hit igen!

Bodde här: juni 2018, reste som ett par
1  Tack Joanna K

Hej Joanna!

Stort tack för ert omdöme. Roligt att höra att ni trivdes och att frukosten smakade bra!

Tråkigt att höra angående hotellrummet, vi håller på med renoveringar både i våras och fortsätter i höst. Vi hoppas att er nästa vistelse blir även bättre med hjälp av detta!

Omdömet skrevs 2 juni 2018

En bra hotell med familjär touche. Excellent personal, bäst frukost och väldig rent och bekvämt. Rekommenderas varm. Bäst av allt att man kan ta med sig sin hund! Vi fick en välkomnande intryck och bra dag trivdes enorm mycket.

• Bodde här: maj 2018, reste ensam
Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western
Tack Barbara D

Dear Barbara,
thank you so much for your great review!
We are glad to hear that you had a good stay and we welcome you back again.