Omdömet skrevs 27 maj 2018 från mobil enhet

Mycket trevligt hotell med bra läge.
Mycket bra frukost, dock lite rörigt då det troligen var fullbokat. Rent fräscht och personliga rum. Hjälpsam, trevlig och tillmötesgående personal. Vi ommer mer än gärna tillbaka hit.

Datum för vistelsen: maj 2018
Tack anettexkarlsson
Monica H, Front Office Manager på Best Western Strand Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 4 juli 2018

Hej Anette!

Stort tack för ert fina omdöme, roligt att höra att ni hade en bra vistelse trots att det var mycket folk vid frukosten.

Vi önskar er varmt välkommen åter!

Omdömet skrevs 18 maj 2018 från mobil enhet

Trevlig reception, imponerande Benjamin. Rummet stort o fint, men tyvärr en riktigt ofräsch heltäckningsmatta. Vågade inte gå barfota på den. Färgskalan kändes som 80 tal - stort behov av renovering, kasta ut mattorna, äckliga. Frukosten var fin med allt jag önskade mig. Inte troligt att jag bor där igen.

Datum för vistelsen: maj 2018
Restyp: Reste i arbetet
1  Tack Thomas E
Monica H, Front Office Manager på Best Western Strand Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 25 maj 2018

Hej Thomas!

Stort tack för ert omdöme.
Vi är glada över att få höra att personalen tog väl hand om er och att frukosten smakade bra.
Väldigt tråkigt att höra att ni inte trivdes på rummet, vi renoverar nu löpande både under våren och hösten och hoppas på att ni får en bättre upplevelse ifall ni ångrar er och kunde tänka er besöka oss igen.

Vi önskar er varmt välkommen tillbaka!

Omdömet skrevs 2 maj 2018

Mycket god servis, särskilt av Kalle och Monika, men även de andra med varma leenden och goda rekommendationer om vad vi särskilt skulle bese när vi ville göra hela Gotland på fyra dagar. Personalen tog hänsyn till alla våra önskemål, val av rum, massage,etc

Rumstips: Vi bodde på våning fyra så vi kunde se lite av havet.
Tack ljungbergclaes

Hej Claes!

Vilken härlig recension, stort tack för det!

Vi är glada över att få höra att ni haft en så bra vistelse hos oss, ni är hjärtligt välkomna åter.

Med vänlig hälsning
Monica Hagström
Receptionsansvarig

Omdömet skrevs 22 april 2018 från mobil enhet

Utmärkt boende och service! Vi har dessutom haft jättefin utsikt mot havet och kunde igår njuta av en fantastisk solnedgång. Tillgång till parkering! Vi har bott här flera gånger och återvänder gärna.

1  Tack Anders E

Hej Anders!

Stort tack för det fantastiska omdömet, väldigt roligt att höra att ni haft en bra vistelse och att personalen tog väl hand om er.

Varmt välkomna tillbaka!

Omdömet skrevs 9 april 2018

Trevligt rum, bra läge och lugnt. Hyrde i samband med vistelsen en lokal för utbildning. Alla fantastiskt hjälpsamma! Kurslokalen fin och all utrustning fanns på plats. Ett stort plus att jag kunde kolla lokalen redan kvällen före och förbereda lite.

Tack CickiM
Monica H, Front Office Manager på Best Western Strand Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 12 april 2018

Hej Cicki!

Vad roligt att höra att ni hade en bra vistelse hos oss och att ni kunde få hjälp med det ni behövde ha.

Vi hoppas på att återseende!