Kostnadsfri avbokning till den 27/07
Clarion Hotel Wisby(Visby)
Clarion Hotels
Kostnadsfri avbokning till den 22/07
Omdömet skrevs 3 september 2017

Hotellet var bra och även servicen. Frukost och relaxen var riktigt bra. Tyvärr så var rummet långt ifrån bra. Mörkt, tråkigt och inte alls någon positiv upplevelse. Slitet badrum och en dusch som var spred vattnet åt alla håll.

• Bodde här: augusti 2017, reste i arbetet
Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western
Tack Tallebo07
Monica H, Front Office Manager på Best Western Strand Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 7 september 2017

Hej Tallebo!

Stort tack för ert omdöme.

Roligt att höra att ni blev väl bemötta av vår personal och att frukosten smakade.

Tråkigt att höra att ni inte var lika nöjd med ert rum, vi skall påbörja renoveringsarbete under hösten och hoppas på att ni kan få en bättre upplevelse i framtiden!

Med vänlig hälsning
Monica Hagström
Receptionsansvarig

Omdömet skrevs 14 augusti 2017 från mobil enhet

Under medeltidsveckan öppnar de Jakthornet i källaren under hotellet. Bra service och trevlig vakt. Lite krångligt att ta sig ner bara. Efter stängning serverades frukt och kaffe och vatten utanför. Väldigt bra gjort och det var väl mottaget! Plus i kanten för det!

Bodde här: augusti 2017, reste med vänner
Tack Sofie W
Monica H, Front Office Manager på Best Western Strand Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 16 augusti 2017

Hej Sofie!

Stort tack för det fina omdömet!
Roligt att höra att ni trivdes hos oss, vi hoppas på att få se er här även i framtiden!

Varmt välkomna.

Omdömet skrevs 12 augusti 2017

Utmärkt hotell med vänlig och hjälpsam personal. Tillmötesgående med tanke på rullstol och särskilda behov. Lokalerna är fräscha och spännande med många roliga hörn och vinklar. God och riklig frukost och god mat i restaurangen. Lite långsamt internet emellanåt.

• Bodde här: augusti 2017, reste med familjen
Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western
Tack 842olofs

Hej 842olofs!

Stort tack för det fina omdömet! Det glädjer oss att höra att ni hade en bra vistelse hos oss och att allting var till er belåtenhet.

Vi önskar er varmt välkomna åter!

Omdömet skrevs 11 augusti 2017

Bra läge, trevlig personal och rum som behöver renoveras. Vi bodde i ett familjerum som i sig var rymligt och bra planerat men i stort behov av renovering. Vi fick även in matos, framförallt i barnens rum och det var hög ljudnivå från fläktar. Personalen får betyg 4 och rummet betyg 2,5.

• Bodde här: augusti 2017, reste med familjen
Tack Nina H
Monica H, Front Office Manager på Best Western Strand Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 14 augusti 2017

Hej Nina!
Stort tack för ert omdöme, det glädjer oss att höra att vår personal tog väl hand om er när ni var här.
Vi tackar även för att feedback om rummet och tar detta med oss!

Vi hoppas på att få se er hos oss igen!

Omdömet skrevs 7 augusti 2017 från mobil enhet

Vi bodde i ett familjerum som var två rum som sitter ihop tvärs över gatan från huvudbyggnaden. Ganska enkla rum men med gott om plats. Personalen är trevlig och serviceinriktad. Restaurangen var en positiv överaskning. Både frukost och speciellt middag var väldigt bra! Rekommenderas!

Bodde här: augusti 2017, reste med familjen
Tack Hasse W
Monica H, Front Office Manager på Best Western Strand Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 8 augusti 2017

Hej Hasse!

Stort tack för det fina omdömet! Vad roligt att höra att ni trivdes hos oss och att personalen tog väl hand om er.
Vi tackar även för den fina feedbacken om frukosten och middagen, härligt att maten smakade och att ni blev belåtna!

Varmt välkomna åter!