“Trevligt”

De bästa priserna för
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 11 sidor till!
Best Western Strand Hotel
Rankad som nummer 7 av 16 hotell i Visby

Bra hotell som ligger centralt o nära till det mesta
Bra frukost men öppnar kl0700
Parkering mot avgift
Trevlig bar på taket med hyfsad utsikt över staden
Lite tråkiga rum som kanske skulle behöva en uppgradering

• Bodde här: Augusti 2017, reste i arbetet
Tack John W
Monica H, Front Office Manager på Best Western Strand Hotel, svarade på det här omdömetSvarade för 4 veckor sedan

Hej John!
Stort tack för ert omdöme.

Roligt att höra att ni trivdes hos oss och uppskattade vårt läge!
Vi tar även åt oss er feedback om rummet, vi har påbörjat renoveringsarbete vilket vi hoppas att skall höja er upplevelse hos oss i framtiden!

Med vänlig hälsning
Monica Hagström
Receptionsansvarig

Omdömet skrevs september 3 2017

Hotellet var bra och även servicen. Frukost och relaxen var riktigt bra. Tyvärr så var rummet långt ifrån bra. Mörkt, tråkigt och inte alls någon positiv upplevelse. Slitet badrum och en dusch som var spred vattnet åt alla håll.

• Bodde här: Augusti 2017, reste i arbetet
Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western
Tack Tallebo07
Monica H, Front Office Manager på Best Western Strand Hotel, svarade på det här omdömetSvarade september 7 2017

Hej Tallebo!

Stort tack för ert omdöme.

Roligt att höra att ni blev väl bemötta av vår personal och att frukosten smakade.

Tråkigt att höra att ni inte var lika nöjd med ert rum, vi skall påbörja renoveringsarbete under hösten och hoppas på att ni kan få en bättre upplevelse i framtiden!

Med vänlig hälsning
Monica Hagström
Receptionsansvarig

Omdömet skrevs augusti 14 2017 från mobil enhet

Under medeltidsveckan öppnar de Jakthornet i källaren under hotellet. Bra service och trevlig vakt. Lite krångligt att ta sig ner bara. Efter stängning serverades frukt och kaffe och vatten utanför. Väldigt bra gjort och det var väl mottaget! Plus i kanten för det!

Bodde här: Augusti 2017, reste med vänner
Tack Sofie W
Monica H, Front Office Manager på Best Western Strand Hotel, svarade på det här omdömetSvarade augusti 16 2017

Hej Sofie!

Stort tack för det fina omdömet!
Roligt att höra att ni trivdes hos oss, vi hoppas på att få se er här även i framtiden!

Varmt välkomna.

Omdömet skrevs augusti 12 2017

Utmärkt hotell med vänlig och hjälpsam personal. Tillmötesgående med tanke på rullstol och särskilda behov. Lokalerna är fräscha och spännande med många roliga hörn och vinklar. God och riklig frukost och god mat i restaurangen. Lite långsamt internet emellanåt.

• Bodde här: Augusti 2017, reste med familjen
Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western
Tack 842olofs

Hej 842olofs!

Stort tack för det fina omdömet! Det glädjer oss att höra att ni hade en bra vistelse hos oss och att allting var till er belåtenhet.

Vi önskar er varmt välkomna åter!

Omdömet skrevs augusti 11 2017

Bra läge, trevlig personal och rum som behöver renoveras. Vi bodde i ett familjerum som i sig var rymligt och bra planerat men i stort behov av renovering. Vi fick även in matos, framförallt i barnens rum och det var hög ljudnivå från fläktar. Personalen får betyg 4 och rummet betyg 2,5.

• Bodde här: Augusti 2017, reste med familjen
Tack Nina H
Monica H, Front Office Manager på Best Western Strand Hotel, svarade på det här omdömetSvarade augusti 14 2017

Hej Nina!
Stort tack för ert omdöme, det glädjer oss att höra att vår personal tog väl hand om er när ni var här.
Vi tackar även för att feedback om rummet och tar detta med oss!

Vi hoppas på att få se er hos oss igen!

Andra hotell som du kanske också gillar …
Resenärer tittade även på dessa Visbyhotell
0.4 km bort
Novi Resort Visby
Nr 13 av 16 i Visby
24 omdömen
Visa priser

Besökt Best Western Strand Hotel? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om Best Western Strand Hotel

Adress: 34 Strandgatan, Visby, Gotland 621 56, Sverige
Region: Sverige > Gotland > Visby
Bekvämligheter:
Bar/lounge Gratis frukost Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi) Husdjur tillåtna (hundar/husdjur välkomna ) Rumservice Sviter Swimmingpool Anpassat för rullstol
Typ av hotell:
Nr 3 av Lyxhotell i Visby
Prisklass: 934 kr - 1 324 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass:4-stjärnigt — Best Western Strand Hotel 4*
Antal rum: 110
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Booking.com, Hotels.com, Ebookers, HRS, Hotel.de, Expedia, TripOnline SA och 5viajes2012 S.L. så att du tryggt kan boka med Best Western Strand Hotel. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.
Kallas också för:
Best Western Visby
Visby Best Western

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?