Omdömet skrevs 24 juli 2017

Läget är perfekt, precis intill Almedalen och bara en gata upp till Stora Torget. Men servicen är fasen alltid matt i lacken. Vi hade störande grannar hela natten men fick inte ett uns medlidande för det eller kompensation/byte av rum. "Så kan det va ibland.." Vi bad om sen utcheckning pga sen flight och fick ett skrik till svar: JAG KOMMER TA BETALT EXTRA FÖR DET JAG LÄGGER DET PÅ FAKTURAN SÅDESÅ! - okej lugna dig, det går bra att betala, men sluta gapa. Medioker frukost, slitna lyhörda rum. Här har jag endast bokat rum när mina andra favoritboenden i Visby haft fullbokat.

Tips för att välja rum: Rum i huvudbyggnaden är lite bättre än de gamla rummen nere i längan på andra sidan gatan
  • Bodde här: juli 2017, reste med vänner
Tack Ida S
Monica H, Front Office Manager på Best Western Strand Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 2 augusti 2017

Hej Ida!

Tack för ert omdöme!
Roligt att höra att ni uppskattar vårt läge, men väldigt tråkigt att ni fick en så dålig upplevelse på hotellet. Vi ska självklart hjälpa till så gott det går i olika situationer och vi ber om ursäkt om ni kände att ni inte fick någon stöd från receptionen.

Vi tar åt oss denna feedback och jobbar vidare med förbättringar!

Ni är varmt välkomna tillbaka till oss och då hoppas vi att ni känner er mer tillfreds med er vistelse.

Omdömet skrevs 19 juli 2017

Jag gillar Strand hotell. Inte minst läget. Det ligger lite vid sidan av kaoset i Almedalen under politikerveckan men fortfarande bara en kort promenad till allt liv och alla restauranger. Den här gången stannade jag i en vecka. Jag fick ett riktigt trevligt rum ovanpå en smal gränd som ledde vidare upp i Visbys gamla stad. Rummet var inte stort, men mysigt och välkomnande efter en dag i trängseln. Lägg därtill hjälpsam och vänlig personal – och god frukost – kan det bli bättre än så?
Ett enda litet minus. Sängen. Inte speciellt bekväm.

• Bodde här: juli 2017, reste i arbetet
Tack Ringson
Monica H, Front Office Manager på Best Western Strand Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 21 juli 2017

Hej Ringson!
Stort tack för ert fina omdöme och era fina ord!
Roligt att höra att ni trivdes så bra under er vistelse och uppskattade ert rum.
Vi beklagar att ni kanske inte fick bästa sömnen på grund av sängen, vi tar vidare denna information!

Vi hoppas på att få se er hos oss igen!

Omdömet skrevs 14 juli 2017

Otroligt mysigt hotell med stor variation. De många rummen är placerade i olika byggnader vilket ger en personlig prägel. Servicen är topp och faciliteterna med råge tillräckliga. Mycket trivsamt och trevligt. Ska ni göra Visby några dagar är Strand en perfekt utgångspunkt.

• Bodde här: juli 2017, reste som ett par
Tack Spanyard
Monica H, Front Office Manager på Best Western Strand Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 15 juli 2017

Hej Spanyard,
stort tack för det fina omdömet! Härligt att höra att ni hade en bra vistelse hos oss och att vår personal tog väl hand om er.

Vi hoppas på att få se er här igen!

Omdömet skrevs 11 juli 2017

Bra och prisvärt hotell som håller hög standard och som ligger bra till innanför murarna och nära kruthuset och Almedalen. Rummen var rena och fräscha med bra standard och utmärkta bad / dusch utrymmen. Frukosten var verkligen delikat och baren en upplevelse. Återkommer gärna till Strand Hotell.

• Bodde här: juli 2017, reste med familjen
Tack Gunnar P

Hej Gunnar,

Stort tack för ditt fantastiska omdöme, det glädjer oss att höra att ni hade en bra vistelse hos oss och att ni trivdes på vårt hotell!

Vi hoppas på att få se er hos oss även i framtiden.

Varmt välkommen tillbaka!

Omdömet skrevs 21 juni 2017 från mobil enhet

Spenderade tre nätter på detta hotell i samband med cykelsemester. Frukost, sängar och rum mycket bra. Bastun tog lite tid på sig att bli varm. Bra läge för exkursioner i Visby. Nära till Gotlands Fornsal och Maria kyrka samt hela strandremsan.

Bodde här: juni 2017, reste ensam
Tack Johan A
Monica H, Front Office Manager på Best Western Strand Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 4 juli 2017

Hej Johan!

Stort tack för ditt fina omdöme, härligt att höra att ni trivdes under er vistelse och att ni uppskattar vårt läge!

Varmt välkommen tillbaka!