Travelocity
Priceline
Kostnadsfri avbokning till den 21-10-08
Boka nu, betala på plats
Orbitz.com
Omdömet skrevs 19 juni 2021 från mobil enhet

Prisvärt hotell med perfekt läge. Speciell gammaldags stil men rent och fräscht. Lite lyhört men inget stort problem. Frukosten bra med många goda detaljer; färsk frukt, amerikanska pannkakor med lönnsirap och nybakt bröd och croissanter. Rummet var stort för 3 personer. Kan varmt rekommendera boendet om man inte vilka det strikt och modernt, här är det plysch och sammet som gäller.

Datum för vistelsen: juni 2021
1  Tack petraakren
Omdömet skrevs 17 september 2020 från mobil enhet

Roligt att ha bott där, i Studentskans svit, men några av möblerna gick inte att använda, av tre stolar gick det att sitta bekvämt på en. Sängarna på loftet var bekväma och vi sov gott men den gamla extrasängen med himmel där nere var ganska otäck, urgammal och luktade otroligt ofräscht, gick inte att sitta i, än mindre ligga i. Pyttelitet bord tyvärr men fint pentry med helt ok köksutrustning och ett bra badrum. Korridoren utanför var kolmörk, vi anlände mitt i natten och kunde knappt hitta vårt rum. Mycket välstädat men de gamla möblerna och textilerna kändes ofräscha. Mycket bra läge innanför ringmuren.

Datum för vistelsen: september 2020
2  Tack kykladhopper
Omdömet skrevs 20 juli 2020

Rummet vi hade bokat för fyra personer hos Visby Börs låg utanför hotellet några hundra meter bort. Vi hade en alldeles egen lägenhet att bo i. Väldigt fint belägen i centrala Visby. Det ingick också frukost buffé som gavs på Donner hotell vet inte om det alltid brukar vara så eller om det är specifikt under Corona tider. Frukosten var i alla fall supergod och innehöll allt man kan önska sig från en frukost buffé.

Datum för vistelsen: juli 2020
2  Tack evelinas223
Omdömet skrevs 5 oktober 2019 från mobil enhet

En mindre svit, perfekt läge, mkt mysigt och tillslut en otroligt bra frukost med det lilla extra. Priset var så lågt att vi trodde det var fel och kanske var per person. Vi kommer gärna tillbaka hit igen.

Datum för vistelsen: oktober 2019
Restyp: Reste i arbetet
1  Tack KalleW75
Omdömet skrevs 29 september 2019 från mobil enhet

Gulligaste hotellet på länge som vi har bott på. Ligger jätte bra till. Atmosfären är fantastisk om man gillar känslan av att resa tillbaka i tiden. Bodde i en av sviterna ”Fanny & Johnny” tror jag att namnet var. Gott om utrymme, stor skön säng på plan 2 med bra TV. Våning 1 var grym med stor sittgrupp, liten bekväm himmelssäng för ev 3:e person, mycket space. Fräscht badrum med dusch. Enda nackdelen där var att man inte kunde låsa dörren, detta borde de fixa till. Frukosten var jätte bra; de hade det där lilla extra såsom Croissanter, Nutella, hemgjort äggröra. Trevlig miljö att sitta i. Det enda de kunde skippa är den höga musiken på morgonen...vi fick säga till vid ett tillfälle. Lite juste mjuk tyst ”hissmusik” i bakgrunden kan vara ok när man äter frukost men rockmusiken sparar jag gärna till längre fram på dagen...
Gullig och tillmötesgående personal. Här kommer vi definitivt att bo nästa gång vi kommer till Visby.

Datum för vistelsen: september 2019
3  Tack CamillaD915