“Vilka härliga smaker!”
Omdöme om Surfers

Surfers
Rankad som nr 5 av 144 Restauranger i Visby
Kök: Kinesiskt

Alla rätter vi åt var jättegoda samt gott vin. Fin service av väldigt trevlig personal! Rekommenderas starkt!

Datum för besöket: maj 2021
Tack Annabelle J

Omdömet skrevs 11 april 2021 från mobil enhet

Sjukt goda rätter mycket mat och en vuxen efterrätt äppelpaj surfer style (bilden) helt i min smak!!

Datum för besöket: april 2021
Tack Adventure196859
Omdömet skrevs 21 november 2020

Åt en en fantastiskt krispig tofu (både en sötsyrlig och en oljig och het) som sprakade som en smällkaramell i min mun! Krispig o frasig på utsidan o alldeles silkeslen på insidan. Superstort tack till den hårfagre kocken som både lagade och presenterade anrättningen!

Datum för besöket: november 2020
Tack ElvirasTravelStories
Omdömet skrevs 8 november 2020 från mobil enhet

Snabb service, trevlig personal och god mat! Dock få rätter att välja emellan då två rätter utgått för kvällen.
Vissa rätter var i starkaste laget för mig, men väl värt ett besök!

Datum för besöket: november 2020
1  Tack 71ulrikag
Omdömet skrevs 31 oktober 2020 från mobil enhet

Det bästa vi ätit på länge!
Vi var ett sällskap på fyra som firade tre födelsedagar tillsammans. Alla tog olika fördrinkar där alla var lika fantastiska, sedan bad vi servitrisen/köket att bestämma maten och vi blev verkligen nöjda. Supergod mat och fin service genom hela middagen. Till det drack vi öl. Vissa av oss avslutade med efterrätt.
Kan verkligen rekommendera detta ställe, boka bord i tid bara!

Datum för besöket: oktober 2020
Tack Helen J

Resenärer som tittade på Surfers tittade också på

Besökt Surfers? Berätta vad du tyckte!