“Utsökta smaker från Sichuan!”
Omdöme om Surfers

Surfers
Rankad som nr 7 av 157 Restauranger i Visby
Kök: Kinesiskt
Omdömet skrevs 14 augusti 2018 från mobil enhet

Smakupplevelser presenterade för både ögat och gommen på ett härligt modernt sätt.
Vi var tre personer som åt fem olika rätter som vi delade på.
Personalen var jättetrevlig och kunnig. De beskrev rätterna och smakerna så vår matupplevelse blev perfekt.
Missa inte en drink i baren, bl.a. jättegoda alkoholfria drinkar.

Tack Christer S

Omdömet skrevs 13 augusti 2018 från mobil enhet

Besökte surfers under kvällstid, det är en relativt liten bar med sjukt härlig och avslappnad stämning. Bartenderna var otroligt proffsiga och gjorde drinkar på frihand efter smak och tycke. Det resulterade i de godaste drinkarna jag någonsin druckit! Stort plus för bra musik

Tack Hilda L
Omdömet skrevs 10 augusti 2018 från mobil enhet

Ja denna restaurang tänjer verkligen på gränserna.

Kinesisk mat i en atmosfär som liknar en surfbar och med hip hop musik.

Personalen är väldigt kunnig och utomodentliga när det gällde service, dom är även riktigt duktiga på att blanda drinkar vilket är något dom är omtalade för och det stämde helt och hållet.

Maten va annorlunda men väldigt god. Av dom 7 rätter vi prövade så va bara 1 dålig och det va för att den va bara stark, smakade liksom ingenting utan bara en hetta i munnen som ökade ju mer man åt. Jag älskar stark mat med just denna med kyckling föl pladask tyvärr.

Efterräten ja pröva va helt oki men ingen sensation tyvärr.

Viol drinken va däremot mycket bra.

Absolut ett trevligt ställd att äta på och jag rekomenderar verkligen ett besök här för en anorlunda matuplevelse.

Tack 684andersf
Omdömet skrevs 8 augusti 2018

Personal lyckades lösa ett bord för två personer trots fullbokad kväll. Hovmästaren tog namn och nummer och ringde upp en timme senare för att meddela att det fanns ett ledigt bord, mycket serviceminded. Vi fick mycket goda drinkar sex goda smårätter. Vi var helt enkelt mycket nöjda med kvällen!

Tack Ludvig M
Omdömet skrevs 5 augusti 2018 från mobil enhet

Vi halkade in här lite av en slump och de lyckades lösa ett bord för oss fyra. Rekommenderar dock att boka då några vänner hade fått vända i dörren bara några dagar innan. Goda drinkar, väldigt kunnig service (speciellt då en vän inte äter gluten) och överlag väldigt god mat! Rekommenderar varmt revbensspjällen!!! Bland de godare jag har ätit. Hoppa kycklingen som var lite mosig och trist. Absolut en trevlig upplevelse!

Tack JohanIR

Resenärer som tittade på Surfers tittade också på

Besökt Surfers? Berätta vad du tyckte!