“Trevlig asiatiskt ställe”
Omdöme om Surfers

Surfers
Boka med
Surfers har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 4 av 146 Restauranger i Visby
Kök: Kinesiskt
Omdömet skrevs september 18 2017

Koncept med smårätter på asiatiskt tema (trots namnet). Väldigt god och vällagat mat, som kom snabbt trots mycket folk. Har också fantastiska drinkar gjorda på färsk frukt som verkligen bör prövas! Under högsäsong måste man köa en stund innan öppning för att få plats, eftersom stället är väldigt populärt.

Tack vryden

Omdömet skrevs september 6 2017 från mobil enhet

Grymt bra mat, väldigt mycket smaker och alltid vällagat!
Personalen ger alltid ett varmt mottagande.
Drinkarna är riktigt goda och senare på kvällen så uppstår nån form av mer clubliknande barhäng!
100%

Tack Jonas W
Omdömet skrevs augusti 31 2017 från mobil enhet

Fantastiskt god mat, trevlig och proffsig personal och grymma alkoholfria drinkar!!! Fem av fem stjärnor!

Tack Lisa_Larsson83
Omdömet skrevs augusti 20 2017 från mobil enhet

Vi hade hört mycket gott om denna restaurangen och då blev det självklart ett besök när vi var i Visby. Vi blev inte besvikna. Personal som berättade om maten och fanns där för att hjälpa till om vi blev osäkra på smaker eller restaurangens tillvägagångssätt. En avslappnad atmosfär i en restaurang som är passionerad över sin mat. Kanonservice och jättegod mat.

Tack Katarina T
Omdömet skrevs augusti 17 2017

Bästa matupplevelsen på länge. Så trevlig personal och så fod mat. T o m den skeptiske maken är överväldigad

Tack barle2016

Resenärer som tittade på Surfers tittade också på

Besökt Surfers? Berätta vad du tyckte!