“Välsmakande mat från litet kök!”
Omdöme om N:a Masters Grill

N:a Masters Grill
Rankad som nr 54 av 150 Restauranger i Visby
Omdömet skrevs 15 augusti 2021 från mobil enhet

God mat men begäran om begränsat val av mat vid sällskap på 10 personer pga litet kök. Lång väntan på huvudrätt. Kul med gotländsk servitris som dessutom vågade skoja , sånt gillar vi!

Tack gulu1954

Omdömet skrevs 9 augusti 2021 från mobil enhet

Det var 4e gång vi var där och dem levererar igen! Fin miljö, bra service och fantastisk mat. Jag rekommenderar ett besök.

Tack Boa B
Omdömet skrevs 6 augusti 2021 från mobil enhet

Vi hade höga förväntningar men det var ännu bättre än vi hoppats på.
Vill du ha en riktig upplevelse av den amerikanska södern är detta ställe du ska besöka.
Riktig god mat, cool personal, liveband och en trädgård där det odlas bär och kryddor.
Inredningen alltså wow - bara den är värt ett besök
Familjevänlig och riktigt prisvärt. Besöker du Gotland får du inte missa denna pärla

Tack 528marres
Omdömet skrevs 4 augusti 2021 från mobil enhet

Fint ställe med trevlig personal och god mat. Väl värt ett besök! Ligger vid Lummelundagrottan. Stor uteservering och mycket fint inomhus. Vissa kvällar under sommaren har de livemusik. Maten var god, maken åt kycklingvingar till förrätt och sa att de var de godaste vingar han nånsin ätit!

1  Tack 438katarinaj
Omdömet skrevs 2 augusti 2021

Vi var en grupp på 7 personer där ingen var helt nöjd med maten. Pommes till hamburger och köttet på grillplattan var bara ljummet. Lammkotlett var överstekt och torr. Så maten blir 3 av 5. Service var nästan obefintlig, det blir 1 av 5.

Tack KBMUVE

Resenärer som tittade på N:a Masters Grill tittade också på

Besökt N:a Masters Grill? Berätta vad du tyckte!