Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com241 US$
Priceline262 US$
Travelocity241 US$
Orbitz.com241 US$
eDreams241 US$
Omdömet skrevs 19 september 2020 från mobil enhet

Vi är nöjda med vår vistelse 7 dagar.
Inget fantastiskt hotell men vi är nöjda med vår vistelse. Hotellet är lite ned stängt, caféet stängt och ingen bemanning efter 17.
Frukosten helt ok inget varmt men vi var nöjda.
Bra service men lite svårt med välkomnande och man känner inte att man är viktigt som gäst.
Kan behöva lära personalen att gästen är viktigast inte personalen städningen siså där.
Vi kommer gärna tillbaka under förutsättning att personalen är välkomnande och bryr sig det saknade vi.

Datum för vistelsen: september 2020
Tack caun46
Annie Rosén, Hotelldirektör på Hotell Breda Blick, svarade på det här omdömetSvarade 22 juni 2021

Hej! Tack för ert omdöme och er feedback. Från midsommar öppnar vi på mer med café och längre bemanning. Vi blev lite överväldigade denna vår då vi har haft mycket mer gäster än vanligt och hade inte än fått all personal på plats.
Tråkigt att läsa att ni inte känt er viktiga eller välkomnande! Detta går helt emot vad vi vill utstråla. Ni får gärna höra av er närmre direkt till mig på Annie.rosen@hotellgute.se om ni vill hjälpa oss att bli ännu bättre. Välkomna åter!

Omdömet skrevs 8 september 2020

Ostädade rum, dammtussar, otorkade ytor, kvarglömda cigarrettaskar, Oengagerad personal, knappt välkomnande, Man kände sig ivägen ej välkommen, frågade ej hur vistelsen varit vid avresa. Suckade över nytt datasystem..personalens barn i receptionen. Torftig frukost (Kalla ägg, kylskadad gurka, mm lever ej upp till tidigare recensioner. Tunna syntettäcken, kallt och mörkt rum (511). Inga sänglampor. Bett om balkong /trädgård tyst utan fläkt. Angivet att fira min syster som fyllt 60. Fick gavelrum med utsikt gata och fläkt under. inget Corona tänk, inga handskar på kökspersonal mm. Hotellet har potential då läget är bra vid havet å Botaniska. Men anställ folk som kan städa, ny personal i receptionen, gör frukosten attraktiv så kan det bli bra i framtiden. Vi betalade nästan 9000 för fyra dagar, värt kanske hälften. Nästa gång blir det Villa Alma istället.

Datum för vistelsen: september 2020
Tack Systrar2020
Annie Rosén, Hotelldirektör på Hotell Breda Blick, svarade på det här omdömetSvarade 9 september 2020

Oj vad ledsen jag blir att höra om din upplevelse, det är väldigt långt ifrån vad vi eftersträvar. Jag hoppas att du iaf sa till på plats gällande rummet och att vi fick en chans att ordna upp det. Självklart ska man känna sig välkommen som gäst!
Om ni kommer tillbaka i framtiden är ni välkomna att höra av er så kanske vi kan få en ny chans att göra om och rätt. Hör isf av er till oss på hotellet så ska vi ordna någonting extra bra för er som kompensation.

Omdömet skrevs 5 september 2020

Det ligger perfekt med vacker omgivning i norra innerstan. Tyvärr är rummen inte som i beskrivningen. Vi bokade rum med balkong och utsikt över trädgården men rummet var ett vindsrum (litet) mot en vägg i norr läge. Från den smala balkongen såg man en del av trädgården. Direkt under balkongen låg kökets fläkt som lät som en reamotor. Rummet saknade garderob och badrummet var inte fräscht. När man anger "renoverat" är det bra om man anger året det renoverades. Vi bokade detta för det fanns trädgårdsbar och restaurang, tyvärr stängde detta för säsongen vekan innan vi anlände, men det var ingen som upplyste oss om detta i samband med bokning. Frukosten ok men ingen varm mat. Det går tyvärr inte att sätta högre betyg i förhållande till kostnaden. Vi fick t.o.m. betala extra på plats för parkeringen!?Personalen, bortsett från frukostkillen, var heller inte av det muntra slaget. Städning fick man personligen be om. Nä Breda Blick det måste till mer.

Datum för vistelsen: augusti 2020
Tack OnAir60671910040
Annie Rosén, Hotelldirektör på Hotell Breda Blick, svarade på det här omdömetSvarade 6 september 2020

Hej! Tack för ditt omdöme. Vad tråkigt att du inte känner dig nöjd med er upplevelse. Det borde vara tydligt att alla rum är olika och även vätter åt olika håll i beskrivningen. Vi ser över detta ytterligare för att säkerställa att så är fallet.
Ja tyvärr fick vi stänga caféet för säsongen då vi förlorade på varje dag vi höll det öppet plötsligt. Denna säsong har onekligen varit svår att planera. Ber om ursäkt att vi misslyckats med att nå ut med denna informationen! Om ni återkommer så hoppas jag att vi får visa upp en bättre sida. Hjärtligt välkomna iaf! Och önska då gärna t.ex. ett rum som är mot trädgården så gör vi vårt bästa med att tillgodose önskemål.

Omdömet skrevs 3 augusti 2020

Vi har inte bott på hotellet men varit på caféet ett par gånger och fikat. Mycket gott kaffe och goda smörgåsar till humana priser. Trevlig personal och mysig trädgård i närheten av Botaniska. Kan varmt rekommenderas

Datum för vistelsen: juli 2020
Tack Katarina O
Annie Rosén, Hotelldirektör på Hotell Breda Blick, svarade på det här omdömetSvarade 8 augusti 2020

Tack så mycket för ditt omdöme, hjärtligt välkommen åter!

Omdömet skrevs 31 juli 2020 från mobil enhet

Mysig trädgård, granne med botaniska trädgården. Vi serverades nybakad grönsakspaj. Pajen smakade ypperligt gott, botten i pajen var av smördegstyp.
Glest möblerat i Corona tider men ändå väldigt mysigt.

Datum för vistelsen: juli 2020
1  Tack Hubbe606

Tack för ditt omdöme. Hjärtligt välkommen åter