Omdömet skrevs för 1 vecka sedan

Det ligger perfekt med vacker omgivning i norra innerstan. Tyvärr är rummen inte som i beskrivningen. Vi bokade rum med balkong och utsikt över trädgården men rummet var ett vindsrum (litet) mot en vägg i norr läge. Från den smala balkongen såg man en del av trädgården. Direkt under balkongen låg kökets fläkt som lät som en reamotor. Rummet saknade garderob och badrummet var inte fräscht. När man anger "renoverat" är det bra om man anger året det renoverades. Vi bokade detta för det fanns trädgårdsbar och restaurang, tyvärr stängde detta för säsongen vekan innan vi anlände, men det var ingen som upplyste oss om detta i samband med bokning. Frukosten ok men ingen varm mat. Det går tyvärr inte att sätta högre betyg i förhållande till kostnaden. Vi fick t.o.m. betala extra på plats för parkeringen!?Personalen, bortsett från frukostkillen, var heller inte av det muntra slaget. Städning fick man personligen be om. Nä Breda Blick det måste till mer.

Datum för vistelsen: augusti 2020
Tack OnAir60671910040
Annie Rosén, Hotelldirektör på Hotell Breda Blick, svarade på det här omdömetSvarade för 1 vecka sedan

Hej! Tack för ditt omdöme. Vad tråkigt att du inte känner dig nöjd med er upplevelse. Det borde vara tydligt att alla rum är olika och även vätter åt olika håll i beskrivningen. Vi ser över detta ytterligare för att säkerställa att så är fallet.
Ja tyvärr fick vi stänga caféet för säsongen då vi förlorade på varje dag vi höll det öppet plötsligt. Denna säsong har onekligen varit svår att planera. Ber om ursäkt att vi misslyckats med att nå ut med denna informationen! Om ni återkommer så hoppas jag att vi får visa upp en bättre sida. Hjärtligt välkomna iaf! Och önska då gärna t.ex. ett rum som är mot trädgården så gör vi vårt bästa med att tillgodose önskemål.

Omdömet skrevs 3 augusti 2020

Vi har inte bott på hotellet men varit på caféet ett par gånger och fikat. Mycket gott kaffe och goda smörgåsar till humana priser. Trevlig personal och mysig trädgård i närheten av Botaniska. Kan varmt rekommenderas

Tack Katarina O
Annie Rosén, Hotelldirektör på Hotell Breda Blick, svarade på det här omdömetSvarade 8 augusti 2020

Tack så mycket för ditt omdöme, hjärtligt välkommen åter!

Omdömet skrevs 31 juli 2020 från mobil enhet

Mysig trädgård, granne med botaniska trädgården. Vi serverades nybakad grönsakspaj. Pajen smakade ypperligt gott, botten i pajen var av smördegstyp.
Glest möblerat i Corona tider men ändå väldigt mysigt.

Tack Hubbe606

Tack för ditt omdöme. Hjärtligt välkommen åter

Omdömet skrevs 29 juli 2020

Har inte bott där men hämtat fantastiska räkmackor, fick låna tallrikar eftersom de är så stora att de inte fick plats i takeawayemballaget. Bra priser och trevlig personal. Kan varmt rekommendera Bredablick!

Tack gunsanoberg
Annie Rosén, Hotelldirektör på Hotell Breda Blick, svarade på det här omdömetSvarade 29 juli 2020

Tack snälla för ditt omdöme. Varmt välkommen åter!

Omdömet skrevs 28 juli 2020 från mobil enhet

Brukar vistas på Gotland på sommaren men besökte nu Café Bredablick för första gången. Blev verkligen besviken.
Trädgården såg så trevlig ut att vi bestämde oss för att sitta ned och fika.
Vad vi undrar över är om något är hembakat??
Eller är allt Delicato?
Bl a åt vi saffranspannkaka och det var nog den torraste vi ätit. Och vi har ätit många på Gotland.
Kommer inte tillbaka.

Tack MatsAnitaP

Hej!
Tack för er feedback, vad tråkigt att ni fick en sådan tråkig upplevelse. Vi köper våra produkter från ett lokalt bageri som håller väldigt hög kvalitet. Vi ska titta vidare på hur det kan ha blivit så att den blivit torr, då det inte brukar vara vår upplevelse. Jag hoppas ni sa till så vi fick en chans att kompensera för detta. Ångrar ni er så är ni välkomna åter så kan vi få revansch.