Omdömet skrevs 31 juli 2020 från mobil enhet

Mysig trädgård, granne med botaniska trädgården. Vi serverades nybakad grönsakspaj. Pajen smakade ypperligt gott, botten i pajen var av smördegstyp.
Glest möblerat i Corona tider men ändå väldigt mysigt.

Tack Hubbe606
Annie Rosén, Hotelldirektör på Hotell Breda Blick, svarade på det här omdömetSvarade 8 augusti 2020

Tack för ditt omdöme. Hjärtligt välkommen åter

Omdömet skrevs 29 juli 2020

Har inte bott där men hämtat fantastiska räkmackor, fick låna tallrikar eftersom de är så stora att de inte fick plats i takeawayemballaget. Bra priser och trevlig personal. Kan varmt rekommendera Bredablick!

Tack gunsanoberg
Annie Rosén, Hotelldirektör på Hotell Breda Blick, svarade på det här omdömetSvarade 29 juli 2020

Tack snälla för ditt omdöme. Varmt välkommen åter!

Omdömet skrevs 28 juli 2020 från mobil enhet

Brukar vistas på Gotland på sommaren men besökte nu Café Bredablick för första gången. Blev verkligen besviken.
Trädgården såg så trevlig ut att vi bestämde oss för att sitta ned och fika.
Vad vi undrar över är om något är hembakat??
Eller är allt Delicato?
Bl a åt vi saffranspannkaka och det var nog den torraste vi ätit. Och vi har ätit många på Gotland.
Kommer inte tillbaka.

Tack MatsAnitaP

Hej!
Tack för er feedback, vad tråkigt att ni fick en sådan tråkig upplevelse. Vi köper våra produkter från ett lokalt bageri som håller väldigt hög kvalitet. Vi ska titta vidare på hur det kan ha blivit så att den blivit torr, då det inte brukar vara vår upplevelse. Jag hoppas ni sa till så vi fick en chans att kompensera för detta. Ångrar ni er så är ni välkomna åter så kan vi få revansch.

Omdömet skrevs 27 juli 2020 från mobil enhet

Vi valde Breda blick för att det ligger centralt, bara några minuters promenad från stora torget men ändå så långt bort att man slipper stöket med fulla människor utanför på natten.
Positivt var att frukosten var rätt bra och har man tur med vädret och kan sitta ute i den stora trädgården är den fantastisk!
Negativt var de tråkiga och ocharmiga rummen. Vår säng var inte centrerad under läslamporna t.ex. det var också dåligt städat, smuts i badrum, hittade hårstrån, fanns en minikyl i rummet som hade rester från tidigare gäster.
Toalocket var också trasigt osv.

Så inget lyxhotell överhuvud taget men vi skulle absolut överväga att bo här igen om vi kom tillbaka till Visby

Tack eltejp

Hej!
Tack för din feedback, vad tråkigt att ni fick en till viss del negativ upplevelse. Jag hoppas att ni sa till i receptionen så att vi fick en chans att rätta till och åtgärda dessa saker. Vi har lite olika rum, vissa nyrenoverade och lite mer moderna och vissa med en mer äldre charm. Om ni kommer tillbaka, säg gärna till innan om ni har specifika önskemål så försöker vi ordna det. Välkomna åter!

Omdömet skrevs 19 juli 2020 från mobil enhet

Vi bodde högst upp och hade en liten balkong mot havet. Jätte charmigt men tyvärr väldigt trångt i badrummet. Snedtak så man måste vara liten för att slippa stå böjd vid vasken mm. Annars väldigt bra läge nära Botaniska & trevlig frukost:)

15  Tack Sabina_B_700

Tack Sabina för ditt omdöme! Vi har många olika rum som varierar i utseende och storlek utefter det gamla huset. Om ni kommer tillbaka och har specifika önskemål får ni gärna delge det innan så gör vi vårt bästa för att tillgodose det. Hjärtligt välkomna åter!