TripAdvisor
Publicera
Inkorg
Sök
Omdömet skrevs 6 augusti 2019 från mobil enhet

Bredablick bjuder på en medeltida miljö, soporna breder ut sig på gården och de rullstolsburna besökarna tvingas ge sig ut i lösgruset för att komma in och ut. Som betraktare kan man inte annat än förundras över den nutida dekadensen.

Datum för vistelsen: augusti 2019
Tack Lillnikon
GuteBreda, Hotelldirektör på Hotell Breda Blick, svarade på det här omdömetSvarade 7 augusti 2019

Hej!
Tragiskt nog så hade regionen inte lyckats hämta våra sopor i tid pga framkomlighetsproblem.
Våra rullstolsburna gäster har bott hos oss i många år, och vi har speciallösningar för de vilket de är nöjda med. Om du har mer feedback är du välkommen att skicka den till Annie.rosen@hotellgute.se så ska vi se om vi kan lyckas lösa det för framtida gäster. Vissa saker är svåra att styra över dock, speciellt en vecka som denna.

Omdömet skrevs 24 juli 2019 från mobil enhet

Mysig och lugn liten oas vid Botaniska trädgården. Mycket goda vegetariska lunchmackor. Priset är kanske lite i överkant men man kan ha överseende med det med tanke på omgivningarna och trädgården. Trevlig personal!

Datum för vistelsen: juli 2019
Tack uan99
GuteBreda, Front Office Manager på Hotell Breda Blick, svarade på det här omdömetSvarade 31 juli 2019

Tack! Välkomna åter.

Omdömet skrevs 15 oktober 2018 från mobil enhet

Vi var ett gäng vänner som hyrt några rum under vecka 29. Hotellet ligger perfekt, inte i centrum män väldigt nära. Tar bara några minuter att gå.

Ligger vid botaniska trädgården med en härlig uteplats att hänga på. Stället är mycket trevligt, rummen är rena, dock ingen lyx. Väldigt prisvärt.

Datum för vistelsen: juli 2018
Tack Janne W
Omdömet skrevs 31 augusti 2018

Charmig "innanför muren-känsla". Genomtänkt planering och inredning av vårt trebäddsrum. Rent, fräscht och sköna sängar. Vi hade dessutom en fantastisk balkong som vette ut mot parken. Där satt vi många timmar och njöt av sensommaren! Bra frukost. Vi uppskattade särskilt det pinfärska brödet, kaffet, apelsinjuicen och den rika variationen av smaskens som man kan piffa morgonyoghurten med. Trevlig personal som kronan på verket.

Datum för vistelsen: augusti 2018
Tack karinhbergstrom56
Omdömet skrevs 28 augusti 2018 från mobil enhet

Avslutade veckan med två nätter här, har bott här förut. Trevlig hotell med stor parkering som nu måste förbokas och kostar 100kr/dygn. Ligger väldigt bra till i Visby och lätt att ta sig till med bil. Trevliga rum och sköna sängar, god frukost i en trevlig matsal och även möjlighet att sitta ute om vädret tillåter. Möjligen kan man säga att en nackdel är att det är ganska lyhört, hör hur man går i golvet från rummen över. Denna gång bodde vi med balkong och den delas med fler rum och blev väkt när andra gäster gick på den utanför rummet på morgonen. Men det blir fler nätter här när jag återvänder till Visby.

Datum för vistelsen: augusti 2018
Tack 902janel