TripAdvisor
Publicera
Inkorg
Sök
Omdömet skrevs 15 oktober 2018 från mobil enhet

Vi var ett gäng vänner som hyrt några rum under vecka 29. Hotellet ligger perfekt, inte i centrum män väldigt nära. Tar bara några minuter att gå.

Ligger vid botaniska trädgården med en härlig uteplats att hänga på. Stället är mycket trevligt, rummen är rena, dock ingen lyx. Väldigt prisvärt.

Datum för vistelsen: juli 2018
Tack Janne W
Omdömet skrevs 31 augusti 2018

Charmig "innanför muren-känsla". Genomtänkt planering och inredning av vårt trebäddsrum. Rent, fräscht och sköna sängar. Vi hade dessutom en fantastisk balkong som vette ut mot parken. Där satt vi många timmar och njöt av sensommaren! Bra frukost. Vi uppskattade särskilt det pinfärska brödet, kaffet, apelsinjuicen och den rika variationen av smaskens som man kan piffa morgonyoghurten med. Trevlig personal som kronan på verket.

Tack karinhbergstrom56
Omdömet skrevs 28 augusti 2018 från mobil enhet

Avslutade veckan med två nätter här, har bott här förut. Trevlig hotell med stor parkering som nu måste förbokas och kostar 100kr/dygn. Ligger väldigt bra till i Visby och lätt att ta sig till med bil. Trevliga rum och sköna sängar, god frukost i en trevlig matsal och även möjlighet att sitta ute om vädret tillåter. Möjligen kan man säga att en nackdel är att det är ganska lyhört, hör hur man går i golvet från rummen över. Denna gång bodde vi med balkong och den delas med fler rum och blev väkt när andra gäster gick på den utanför rummet på morgonen. Men det blir fler nätter här när jag återvänder till Visby.

Tack 902janel
Omdömet skrevs 6 augusti 2018 från mobil enhet

Ett helt fantastiskt hotell med gamla anor. Rum med öppen spis, härligt välkomnande , en ljuvlig trädgård som passade utmärkt när man reser med hund. Hunden fick också vara med vid frukosten. Hela Gotland kändes väldigt hundvänligt. Mycket bra läge.

1  Tack jeanettea225
Omdömet skrevs 1 augusti 2018

Ganska enkelt men, helt, rent och med det som behövs och en bra frukost. Läget är utmärkt då det ligger relativt lugnt trots att det är centralt med kort promenadavstånd till såväl hamn som stora torget m.m.

Datum för vistelsen: juni 2018
Tack jojjos