TripAdvisor
Publicera
Inkorg
Sök
Omdömet skrevs 28 augusti 2018 från mobil enhet

Avslutade veckan med två nätter här, har bott här förut. Trevlig hotell med stor parkering som nu måste förbokas och kostar 100kr/dygn. Ligger väldigt bra till i Visby och lätt att ta sig till med bil. Trevliga rum och sköna sängar, god frukost i en trevlig matsal och även möjlighet att sitta ute om vädret tillåter. Möjligen kan man säga att en nackdel är att det är ganska lyhört, hör hur man går i golvet från rummen över. Denna gång bodde vi med balkong och den delas med fler rum och blev väkt när andra gäster gick på den utanför rummet på morgonen. Men det blir fler nätter här när jag återvänder till Visby.

Datum för vistelsen: augusti 2018
Tack 902janel
Omdömet skrevs 6 augusti 2018 från mobil enhet

Ett helt fantastiskt hotell med gamla anor. Rum med öppen spis, härligt välkomnande , en ljuvlig trädgård som passade utmärkt när man reser med hund. Hunden fick också vara med vid frukosten. Hela Gotland kändes väldigt hundvänligt. Mycket bra läge.

Datum för vistelsen: augusti 2018
1  Tack jeanettea225
Omdömet skrevs 1 augusti 2018

Ganska enkelt men, helt, rent och med det som behövs och en bra frukost. Läget är utmärkt då det ligger relativt lugnt trots att det är centralt med kort promenadavstånd till såväl hamn som stora torget m.m.

Datum för vistelsen: juni 2018
Tack jojjos
Omdömet skrevs 24 juli 2018

Litet smalt och fint hotell där varje milimeter räknas. Centralt och nära till allt. Rent och snyggt där man tom skruvat fast shampot i badrumsväggen för att förhindra stöld. Frukosten lite torftig för min del men gott bröd och perfekt kokta ägg. Hit åker jag gärna fler gånger. Stort plus att dom har ett rum där hunden är välkommen. Det som drar ner betyget är alla fåglarna som stjäl frukost maten om man sitter ute.

Rumstips: Rummet vi fick hade vacker havsutsikt.
Datum för vistelsen: juli 2018
Tack hoppe2019
Omdömet skrevs 13 juli 2018 från mobil enhet

Mysigt rum med kök. Högt i tak och kakelugn. Utsikt mot parken. Rent och snyggt. Perfekt läge vid Botaniska trädgården. Nära till allt. Strandpromenaden rakt nedanför. Bra att det går att boka parkering. God frukost. Mysigt att äta i trädgården och charmigt frukostrum inomhus. Trevlig personal

Datum för vistelsen: juli 2018
Tack anny758