Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com113 US$
Travelocity113 US$
Priceline105 US$
eDreams94 US$
ZenHotels.com116 US$
Omdömet skrevs 30 maj 2021 från mobil enhet

Väldigt bra hotell innanför muren. Sängen var bekväm och det är inte lyhört, hotellet är som en borg! Bra frukost och jättevacker frukostsal.
Bra ställe, nära till allt och jättetrevlig personal.
Ser jätte ballt ut från utsidan, man ser att byggnaden är mycket gammal men insidan är fräsch.

Datum för vistelsen: maj 2021
1  Tack Azra B
Omdömet skrevs 17 oktober 2020 från mobil enhet

Frukosten var urdålig. Osäker och kladdig. Kändes riktigt osäkert såhär i coronatider. Personalen hade ingen koll och det var ej genomtänkt ur Coronaperspektiv.

Har bott på flera hotell efter Corona och alla har löst det fint och säkert så att man som gäst känner sig trygg. Men inte här! Allt från att det ej fanns tång att ta brödet med till hur många man var samtidigt. Det var mycket folk och ingen struktur!
Nej! Jag kommer inte bo här igen så länge vi har en pandemi! Trist! Och farligt!

Rummen var fina sängen var skön och utsikten fin, men detta är saker man kan få på andra hotell som samtidigt visar hänsyn omtanke och respekt för sina gäster och den pågående pandemin som rasar! Dåligt skött!

Datum för vistelsen: oktober 2020
Tack ninnib2016