Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Mayfair
Sverige

Annorlunda hotell

3,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 27 juni 2021från mobil enhet
Vi fick ett trevligt bemötande och incheckningen gick snabbt. Vi fick en svit precis som vi bokat. Korridoren till rummet är trevligt inrett med gamla möbler och tavlor. Rummet är stort med säng en trappa upp. Det mesta är bra med rummet, synd bara att båda fönsterhasparna var trasiga så att man inte kunde vädra när man inte var på rummet.

Frukostmatsalen är lite mysig och inredd med udda möbler och tavlor. Udda tallrikar och bestick. Frukosten var väl inte vad vi tänkt på ett fyrstjärnigt hotell. Det var dåligt med varm mat tex saknade vi bacon. Kokta ägg fanns men endast hårdkokta. Frukostfrallorna var inte något att hurra för. Matsalen upplevdes trång för så många gäster.

Plus för god juice, färska blåbär och gott kaffe.
Datum för vistelsen: maj 2021
Resetyp: Reste som ett par
Ser du något problem med det här omdömet?
1 608 kr
1.7 km från Hotell Visby Bors
Kostnadsfri parkering
Visa fler hotell i Visby
Omdömet skrevs 30 maj 2021 från mobil enhet

Väldigt bra hotell innanför muren. Sängen var bekväm och det är inte lyhört, hotellet är som en borg! Bra frukost och jättevacker frukostsal.
Bra ställe, nära till allt och jättetrevlig personal.
Ser jätte ballt ut från utsidan, man ser att byggnaden är mycket gammal men insidan är fräsch.

Datum för vistelsen: maj 2021
1  Tack Azra B
Omdömet skrevs 17 oktober 2020 från mobil enhet

Frukosten var urdålig. Osäker och kladdig. Kändes riktigt osäkert såhär i coronatider. Personalen hade ingen koll och det var ej genomtänkt ur Coronaperspektiv.

Har bott på flera hotell efter Corona och alla har löst det fint och säkert så att man som gäst känner sig trygg. Men inte här! Allt från att det ej fanns tång att ta brödet med till hur många man var samtidigt. Det var mycket folk och ingen struktur!
Nej! Jag kommer inte bo här igen så länge vi har en pandemi! Trist! Och farligt!

Rummen var fina sängen var skön och utsikten fin, men detta är saker man kan få på andra hotell som samtidigt visar hänsyn omtanke och respekt för sina gäster och den pågående pandemin som rasar! Dåligt skött!

Datum för vistelsen: oktober 2020
Tack ninnib2016