Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com94 US$
Vio.com85 US$
Travelocity94 US$
Priceline85 US$
Agoda.com95 US$
Omdömet skrevs 7 juli 2022

Vi bodde på hotellet i midsommarveckan, en fantastisk upplevelse. Både Visby och vädret visade sig från sin bästa sida. Personalen på hotellet var mycket duktiga på att se sina gäster, man kände sig både välkommen och omhändertagen. Rent, snyggt, lugnt & en avslappnad stämning.

Datum för vistelsen: juni 2022
Tack Björn S
Ulrika Wiklander, Ägare på Hotell Helgeand Wisby, svarade på det här omdömetSvarade 14 juli 2022

Tack Björn för ditt toppbetyg, vad roligt att du trivdes hos oss!

Omdömet skrevs 14 juni 2022

Jag och min hustru har var på en minisemester till Visby. Vi ville bo centralt, men ej mitt i. Det blev det lilla hotellet intill domkyrkan. Namnet Helgeand andas historia och är så också. Vi kom mitt i natten, kom in i ett personligt mysigt rum. Oj vilka tjocka kalkstensväggar. Pietetsfullt färgsatta, andades lugn och ro. Sängarna lagom fasta. Vi sov som stockar.
Frukosten som vi intog i den stora trädgården, med klockspelsklang och fågelsång. Rogivande. Det inbjöd till långfrukost.
Skulle vilja säga att detta lilla hotell har hemkänsla och personlig service.
Stort tack Ulrika & Tobias.
Från Annika & Östen

Datum för vistelsen: juni 2022
Tack 668annikag
Ulrika Wiklander, Owner på Hotell Helgeand Wisby, svarade på det här omdömetSvarade 19 juni 2022

Tac för fin recension!

Omdömet skrevs 5 maj 2022

Supertrevligt boende, nära till allt. Lungt och fridfullt område. Fint med uteplatser i egen utegård. Väldigt mysiga rum med helt rätt känsla. Kan varmt rekommendera detta boende, vi kommer komma hit flera gånger!!

Datum för vistelsen: maj 2022
Restyp: Reste i arbetet
Tack Vevang2022
Ulrika Wiklander, Ägare på Hotell Helgeand Wisby, svarade på det här omdömetSvarade 6 maj 2022

Tack för fin recension! Vi ser fram emot att få välkomna er hit igen!

Omdömet skrevs 20 februari 2022 från mobil enhet

Vi tillbringade en långhelg på Hotell Helgeand och hade några underbara dagar. Gotland är alltid härligt, men bor man på ett så vackert och mysigt hotell som vi gjorde blir upplevelsen ännu bättre. De nya ägarna är väldigt trevliga och omtänksamma. Fina rum, sköna sängar, centralt läge och en väldigt fin frukostbuffé.
Vi kommer tillbaka, var så säker!

Datum för vistelsen: februari 2022
Tack akrosander
Ulrika Wiklander, Owner på Hotell Helgeand Wisby, svarade på det här omdömetSvarade 3 maj 2022

Sent men inte desto mindre TACK för fin recension! Varmt välkommen åter!

Omdömet skrevs 4 oktober 2021

Vi hade en kanonhelg med ett jättefint rum, god frukost.
Hotellet ligger bara några minuter promenad från stadskärnan så det är nära till det mesta.
Efter en tur på stan så är det avkopplande med en öl vid brasan i sällskapsrummet.
Personalen var trevliga och hjälpsamma.

Datum för vistelsen: oktober 2021
Tack Fwzr