“Bra service, dålig mat!”
Omdöme om Barbeque Garden

Ingen bild tillgänglig
Har du en bild?
Lägg till den.
Barbeque Garden
Rankad som nr 101 av 150 Restauranger i Visby
Omdömet skrevs 14 augusti 2021

Väldigt trevlig personal, synd att de behövde servera så pass dålig mat. Maten var definitivt halvfabrikat och dessutom var maten inte varm då den serverades. Trots att vi påtalade bristerna fick vi betala full nota. Välj en annan restaurang!

Tack madelen64

Omdömet skrevs 7 augusti 2021

Maten var inte en upplevelse, men den var god och man blev mätt och servisen var mycket bra. Hade besökt igen:)

Tack 419emeliel
Omdömet skrevs 6 augusti 2021

Beställde lamm racks för nästan 300 kronor som va näst in till smaklösa och helt genomstekta. Med lammracks så vill man ha den rosa grillade smaken som absolut inte fanns. Majskolv som va en klassisk färdig kokt som man köper i vakuumförpackning på Ica. Allt kändes mikrat. Inget bra rekommenderar inte. Okej om de kosta 50kr men inte 300. Överlag en överpris klassad resturang.

Tack Jocke_hven1337
Omdömet skrevs 23 juli 2021 från mobil enhet

Sämsta maten jag någonsin ätit, sämre kioskmat till samma priser som kvalitetsrestauramgerna som finns på Visby. Önskade att stället la ner men folk äter såklart där då man ej läser recensioner.

Datum för besöket: juni 2021
Tack mxjonte
Omdömet skrevs 21 juli 2021 från mobil enhet

Maten var som hämtat i ett sämre skolkök. Kycklingen kall och torr, potatisen överkokt och sås i plastbyttor ? Otroligt fin miljö som saknar en riktig kock !! Bättre att kocken öppna en pizzeria än att försöka driva en resturang!

Datum för besöket: juni 2021
1  Tack Mobile63468117530

Resenärer som tittade på Barbeque Garden tittade också på

Besökt Barbeque Garden? Berätta vad du tyckte!