“Trevlig och kunnig personal och god mat!”
Omdöme om Volare

Volare
Rankad som nr 18 av 144 Restauranger i Visby

Trevlig och kunnig personal. Fantastiskt god mat! Rekommenderar varmt denna restaurangMånga viner på glad från alla världens hörn.

Datum för besöket: maj 2021
Tack LottaC86

Omdömet skrevs 3 november 2020 från mobil enhet

Grymt trevligt!
Vilken service! Här känner man sig bekväm och mycket välkommen. Enkelt och exklusivt - inte lätt att leverera men här är det så jag känner. Varmt tack

Datum för besöket: oktober 2020
Tack sofia s
Omdömet skrevs 21 september 2020

Såååå bra....Utmärkt service, härlig o mysig miljö.....Utmärkt mat o goda viner, Gå dit...ni blir inte besvikna.

Datum för besöket: september 2020
Tack Per-Arne S
Omdömet skrevs 6 augusti 2020 från mobil enhet

vinbar med mycket bra mat och vin.
Trevligt bemötande och rätta rekommendationer avseende dryck.tull respektive maträtt., dessutom året runt ställe som skall fynnas
Rekommenderas varmt

Datum för besöket: augusti 2020
Tack UrbV
Omdömet skrevs 13 juli 2020

Äntligen en vinbar i Visby och den får högsta betyg från mig, miljön är en byggnad från 1200 talet, självklart finns det många olika viner att välja på och med bra val av ost och chark.Gå hit

Datum för besöket: juli 2020
Tack Marlene L

Resenärer som tittade på Volare tittade också på

Visby, Gotland

Besökt Volare? Berätta vad du tyckte!