Spara
Höjdpunkter från omdömen
I falnandets tid!

Ett måstebesök såklat - men regnbrist och harar hade gått hårt åt planteringarna som kunde varit ... läs mer

Omdömet skrevs 23 augusti 2020
151annicaa
Aneby, Sverige
från mobil enhet
Värt ett besök

Här hittar man kryddor, örter, och hemlagade produkter i massor. Ligger trevligt vid havet med ... läs mer

Omdömet skrevs 1 september 2019
283h_kanj
Mölnlycke, Sverige
Läs alla 28 omdömen

1924 av 28 omdömen
Omdömet skrevs 14 juli 2018 från mobil enhet

Svampburgaren och Kycklingsalladen smakade väldigt bra och barnen älskade köttbullarna. Barnportionerna kunde med priset varit lite större. Då hade det blivit en femma. Trevlig personal och fin miljö.

Datum för upplevelsen: juli 2018
Tack Jakke W
Omdömet skrevs 5 juli 2018

Gillar man blommor ska man absolut åka hit. Man kan både äta och fika här. De har även en fin presentbutik med superfina saker.

Datum för upplevelsen: juni 2018
Tack Kicki M
Omdömet skrevs 25 juni 2018 från mobil enhet

Vi besökte denna oas med kryddor för att äta lunch. Vi har väl ätit strömming tidigare, men den som serverades här var en 10-poängare. Ett besök i butiken var också en upplevelse med stort utbud av närodlade kryddor i marmelader och dressingar.

Datum för upplevelsen: juni 2018
1  Tack Silvergute
Omdömet skrevs 30 mars 2018

Fina kryddodlingar i fantastisk miljö. Många färdiga kryddblandningar att köpa. Man kan äta mycket gor mat med en fantastisk utsikt över havet.

Datum för upplevelsen: augusti 2017
Tack Anders A
Omdömet skrevs 21 september 2017 från mobil enhet

En helt underbar oas. Liten men innehållsrik vacker trädgård.
Platser finns iordningställda för att äta medhavd matsäck. Det finns även en kiosk som erbjuder smörgåsar och Guteglass.
Här finns också en restaurang som erbjuder flera olika rätter.
Vacker utsikt över havet. För er som har barn så finns det även en mindre lekplats på området. Den lilla butiken som finns på området säljer bland annat egenproducerade kryddor.
Du får lov att dofta på de olika sorterna. Underbart!
Köpte med mig flera sorter. Mycket goda kryddblandningar.
Alldeles intill finns en stig som leder ner till havet.
Mycket vacker plats!

Datum för upplevelsen: juli 2017