“Prisbelönt öl och mycket bra mat!”

Bryggeriet mat och malt
Rankad som nr 33 av 144 Restauranger i Visby
Omdömet skrevs 15 maj 2021 från mobil enhet

Många smakrika och prisbelönta ölsorter, mycket bra meny, hög kvalitet på råvarorna och trevlig personal samt lokal.

Datum för besöket: april 2021
Tack annelifallman

Omdömet skrevs 1 november 2020

Vilken grym restaurang,,liten bit utanför ringmuren typ 5 minuters promenad,,så jäkla bra personal som servar o tok bra mat..det här är nog den bästa maten ni kan få i Visby. Många ölsorter direkt från bryggeriet på våningen under.. Prisnivån är som dom flesta i stan,,men så mycket bättre kvalitet!! Vi va här för middag två gånger o en gång lunch!! Kommer garanterat tillbaka o vill gärna rekommendera den till alla som besöker Visby.

Datum för besöket: oktober 2020
3  Tack StockholmFamily
Omdömet skrevs 13 september 2020 från mobil enhet

Efter fina recensioner är det synd att vi missade denna restaurang.
Vi hade bokat bord via nätet som de inte hittade fast vi fått bekräftelse. Inte en ursäkt inte ett leende...
De satte oss vid ett bord i ett hörn, gav oss vatten o rabblade snabbt några maträtter innan vi ens hunnit sätta oss. Lämnade oss sen för att duka av efter ett stort sällskap och mer fokuserade på andra gäster. Vi kände oss ignorerade så vi gick efter en stund när ingen visade intresse för oss gäster. Kanske hade just vi otur denna kväll men så behandlar man väl inte sina kunder?

Datum för besöket: september 2020
4  Tack AnitaModig
Omdömet skrevs 5 september 2020

Besökte restaurangen tillsammans med familj, med lite speciella preferenser och de löste allt galant. Vi beställde olika saker från menyn och veganen i sällskapet fick en skräddarsydd rätt (frågade vid bokning) och allt var mycket gott. Servitören var mycket trevlig, personlig, kunnig och uppmärksam. Vi rekommenderar varmt!

Datum för besöket: september 2020
2  Tack Linnea247
Omdömet skrevs 25 juli 2020 från mobil enhet

Fantastiskt god mat och underbar personal som verkligen är service minded till 100%!!
Rekommenderas verkligen!

Datum för besöket: juli 2020
Tack sandralL532DP

Resenärer som tittade på Bryggeriet mat och malt tittade också på

Besökt Bryggeriet mat och malt? Berätta vad du tyckte!